arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

ورود استقلال به یک بحران جدید؟ / سایت قطری: شفر قصد دارد به تیم ملی عراق بپیوندد

پایگاه اطلاع رسانی شبکه ورزشی قطری الکأس قطر مدعی شد که «وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال قصد پیوستن به تیم ملی عراق را دارد. براساس این گزارش، این مربی آلمانی حتی قصد دارد برای آشنایی با شرایط فوتبال عراق و لیگ این کشور به بغداد سفر کند و هدایت این تیم را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ و رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ بر عهده بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پایگاه اطلاع رسانی شبکه ورزشی قطری الکأس قطر مدعی شد که «وینفرد شفر» سرمربی تیم فوتبال استقلال قصد پیوستن به تیم ملی عراق را دارد.

این شبکه ورزشی به نقل از منابع آگاه که نامشان را ذکر نکرد، نوشت: سرمربی فعلی تیم استقلال تهران با انصراف «اسوون گوران اریکسون» سرمربی سوئدی از هدایت تیم ملی عراق، برای هدایت این تیم ابراز تمایل کرده است.
براساس این گزارش، این مربی آلمانی حتی قصد دارد برای آشنایی با شرایط فوتبال عراق و لیگ این کشور به بغداد سفر کند و هدایت این تیم را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ و رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ بر عهده بگیرد.
جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ به میزبانی امارات متحده عربی برگزار می‌شود و تیم ملی عراق در مرحله گروهی با ایران، ویتنام و یمن رقابت می‌کند.

نظرات بینندگان