arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۳۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

شرکت اپل با اپراتورهای چینی وارد مذاکره شد / تلاش برای حذف اسپم ها / مبارزه با محتواهای ناخوشایند

شرکت اپل تصمیم گرفت دور تازه ای از مذاکرات خود را با طرفین چینی آغاز کند. این گفتگو ها با هدف کاهش مشکلات موجود بین طرفین در خصوص محتواها انجام می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت اپل تصمیم گرفت دور تازه ای از مذاکرات خود را با طرفین چینی آغاز کند. این گفتگو ها با هدف کاهش مشکلات موجود بین طرفین در خصوص محتواها انجام می شود.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج،شرکت اپل با شرکت های مخابراتی چینی صحبت کرده است تا راهی برای کمتر شدن پیام های اسپم که از طریق نرم افزار پیام این گوشی دریافت می شود پیدا کنند.

 

ماجرا از جایی آغاز شد که تعداد گلایه ها و شکایت ها از طرف مردم و یا شرکت های وابسته به دولت رو به فزونی گذاشت.آنها معتقد بودند در زمینه جلوگیری از محتواهایی مانند قماربازی ، مطالب مستهجن ، تبلیغات کالاهای ممنوعه و مواردی مشابه ضعیف عمل شده است.

این نخستین  باری نیست که شرکت اپل مورد این هجمه منفی از سوی رسانه های چینی قرار می گیرد. تماس ها و پیام های اسپم جزو مسائلی است که به صورت روز افزون در سرتاسر جهان در حال گسترش است.در چین تماس ها و پیام های اسپم و غیرقانونی فراتر از حد تصور گسترش یافته است.

 

سخنگوی اپل این موضوع را تایید کرد که این شرکت در تلاش برای یافتن راهی برای کاهش یا مسدود سازی هرزنامه ها است.این شرکت تصمیم دارد نوعی هوش مصنوعی ویژه را برای شناسایی کاربر و سرور آن تاسیس کند تا در صورت لزوم آن  را به طور کامل مسدود کند.

جالب است بدانید که قرار است این تلاش ها و برنامه ها برای کشور چین اجرایی خواهد شد و اگر این شرکت در این امر موفق بود ، آنگاه به صورت جهانی از این سیستم هوشمند رونمایی می کند.

 

 

نظرات بینندگان