arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۲ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از نژادپرستی علیه ربات ها تا ظاهر شدن پیغام عجیب روی گوشی کاربران هندی

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

نتایج یک پژوهش جدید و جالب نشان می دهد حتی ربات ها نیز قربانی نژادپرستی انسان ها می شوند. این موضوع تا حد زیادی به رنگ و طراحی ربات ها مرتبط است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل تصمیم گرفت دور تازه ای از مذاکرات خود را با طرفین چینی آغاز کند. این گفتگو ها با هدف کاهش مشکلات موجود بین طرفین در خصوص محتواها انجام می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی از سناتورهای آمریکا نسبت به روند تصمیمات گوگل در چین واکنش نشان دادند و ابراز نگرانی کردند. درواقع این سناتورها معتقدند اقدام به سانسور، رفتاری مخرب از سوی یک غول فناوری محسوب می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

قفل هوشمند  موسوم به Lockutron Bolt Keyless Door  محصولی متفاوت و کاربردی برای تامین امنیت خانه های افراد است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

طی روزهای اخیر کاربران هندی از مشاهده یک پیغام از شماره ای ناشناس کلافه شده اند. این پیغام به شکل اپیدمی در تمامی موبایل های هندی ها ذخیره می شود و هیچ مفهوم خاصی هم ندارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت گوگل محدودیت های تبلیغاتی خود را در حوزه سلامتی کاهش می دهد.موضوعی که طی چند ماه گذشته بسیاری از تبلیغات موجود در موتور جستجوی این شرکت را محدود کرده بود. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان