arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۲۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اعتصاب رانندگان اوبر تا حضور پررنگ ربات ها در چین

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گروهی از رانندگان خشمگین اوبر در استرالیا به دلیل سیستم قیمت گذاری جدید این شرکت تصمیم گرفته اند تا طی یک صبح کاری مسافران خود را جا به جا نکنند و به درخواستی پاسخ ندهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدتی است که ربات ها به گزینه ای مهم برای رشد تکنولوژی در چین تبدیل شده اند اما به نظر می رسد در سایه رشد حضور ربات ها در چین نگرانی هایی جدی در خصوص مشاغل خدماتی به وجود آمده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هواوی با اتهام سوء استفاده هایی متعدد در حوزه  امنیت سایبری روبرو شده است.این سوء استفاده ها از سوی سیستم ارتباطات و مخابرات بریتانیا مطرح شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت چینی شیائومی نوعی چراغ هوشمند رومیزی طراحی کرده است. چراغی که می تواند برای همه کاربران اهل مطالعه کاربری باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

موسسه مالی  سرشناس ولز فارگو اعلام کرد که به سبب یک مشکل نرم افزاری صدها خانه وام دار خود را در معرض فروش گذاشته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ربات همراه و آموزشی موسوم به "Cubroid Artibo" یکی از برترین ربات هایی است که این روزها برای آموزش برنامه نویسی به بازار آمده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نظرات بینندگان