arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۰۰۳
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۷

لاریجانی خطاب به ربیعی: اسم آن آقایی که گفت "پول بده" را به من بدهید تا هیات نظارت بر نمایندگان این ادعا را بررسی کند

علی لاریجانی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و پس از اظهارات وزیر رفاه، گفت: به هر صورت جلسه استیضاح برگزار شد و مطالب مختلفی هم گفته شد اما می‌توانستند برخی مطالب را نگویند، برخی مطالب دیگر هم درست نیست. نامه‌ای هم که آقای ربیعی دادند و گفتند که مربوط به شرکت ملی مس است در واقع مربوط به بهزیستی راور است که می‌گفتند که آقای پورابراهیمی گفته فلان فرد رییس اداره بهزیستی راور شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رییس مجلس شورای اسلامی گفت که هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ادعای مطرح شده از سوی وزیر کار در مورد یکی از نمایندگان را بررسی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) و پس از اظهارات وزیر رفاه، گفت: به هر صورت جلسه استیضاح برگزار شد و مطالب مختلفی هم گفته شد اما می‌توانستند برخی مطالب را نگویند، برخی مطالب دیگر هم درست نیست. نامه‌ای هم که آقای ربیعی دادند و گفتند که مربوط به شرکت ملی مس است در واقع مربوط به بهزیستی راور است که می‌گفتند که آقای پورابراهیمی گفته فلان فرد رییس اداره بهزیستی راور شود.

لاریجانی ادامه داد: اسم بردن از افراد خیلی غلط است، از دولت و آقای ربیعی که گفتند فلان فرد آمده و پول خواسته، می‌خواهم نام آن فرد را اعلام کنند تا هیات نظارت در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی کند.

رییس مجلس یادآور شد: در مدتی که با نمایندگان کار کردم ممکن است بگویند فلان فرد را در فلان جا قرار دهید، این متعارف است یا اینکه بگویند به بهزیستی پول بدهید اتفاق می‌افتد اما اینکه برای خودشان چیزی بخواهند اینطور نیست.

لاریجانی اضافه کرد: چه نمایندگان و چه دولت در مورد ادعاهایشان اسامی را به هیات نظارت بدهند، هیات نظارت هم در اسرع وقت موضوع را بررسی و اعلام خواهد کرد. به هر حال گفتن این حرف‌ها خوب نبود و جلسه می‌توانست بهتر از این باشد.

نظرات بینندگان