arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۳۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۲ - ۰۳ آبان ۱۳۹۰

دعوای فردوسی پور و استیلی در برنامه نود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در برنامه شب گذشته نود عادل فردوسی پور باشگاه پرسپولیس و سرمربی آن را به چالش کشید.در ادامه آنچه در این برنامه اتفاق را می خوانید.
 
* فردوسی پور: مردم خسته شدند برای همین از پرسپولیس نظرسنجی نگذاشتیم
عادل فردوسی پور برای برنامه این هفته خود از مردم پرسید بازیکنان کدام دهه بهتر هستند.
درحالی که همچنان مهم ترین اتفاق روزهای اخیر فوتبال، پرسپولیس است اما فردوسی پور نخواست سئوال نظرسنجی اش برای سومین هفته متوالی به این تیم اختصاص داده باشد.
او در ابتدای برنامه این هفته گفت: «دیگر مردم خسته شدند برای همین این هفته از این تیم نظرسنجی نگذاشتیم و خواستیم فضا را نوستالوژیک کنیم. شما برای ما بگویید بازیکنان ملی کدام دهه را بیشتر می پسندید؛ دهه 60 ،70 یا 80؟»
 
* تفاوت و تشابه فیروز کریمی و قذافی از نظر فردوسی پور
ماجرای مرگ قذافی در برنامه 90 هم فراموش نشد. در بخش 90 درجه برنامه 90، عادل فردوسی پور با پخش تصاویری از شادی گل بازیکن شاهین بوشهر که با دستش ادای تیراندازی را در می آورد گفت: «انگار همه اشتباه می کردند که "سرت" ناامن ترین شهر دنیاست.»
او سپس تصاویر حرکات خاص فیروز کریمی را به تصویر کشید و گفت: «سرهنگ کریمی به عکس سرهنگ قذافی بلد است با بطری های آب برای خودش دیواری بسازد که کسی از او محافظت کند و سرهنگ کریمی به عکس آن سرهنگ معروف از خودش در حاشیه خلیج فارس دفاع کند.»
 
* فحش دادن به سبک سنتی!
هواداران ملوان معتقدند آنها فحاشی نمی کنند و الفاظ رد و بدل شده بین آنها حرف های سنتی است!
بازی دو تیم داماش گیلان و ملوان بندر انزلی در حالی برگزار شد که هواداران انزلی چی معتقدند کری آنها با سایر تیم های شمال کشور از سال های دور وجود داشته است.
وقتی دوربین برنامه نود به داخل جمعیت رفت و از آنها در مورد کل و کل های قبل از بازی و البته فحاشی برخی از هواداران پرسید یکی از هواداران انزلی چی گفت: «ما فحش نمی دهیم، حرف هایی که بین ما ردو بدل می شود سنتی است و فحش نیست. در ضمن هواداران بقیه تیم ها که به انزلی می آیند به ما فحش می دهند.»
 
* بازیکن بمی مس: زلزله 10 سال عقبم انداخت
برنامه 90 این هفته یک مهمان تقریبا گمنام داشت. این هفته برای برنامه 90، عادل فردوسی پور یکی از همشهری هایش را دعوت کرده بود. بازیکنی به اسم احمد حسن زاده که از فصل قبل و توسط صمد مرفاوی در این تیم فیکس شده و حالا یار اصلی تیم بلاژویچ است.
او در این برنامه گفت: «من بچه بم هستم، در زلزله، برادرم و همسرش را از دست دادم. این زلزله باعث شد فوتبالم را کنار بگذارم. من یک مدتی فوتبال را کنار گذاشتم و رفتم سراغ کار. در بانک کار می کردم و آبدارچی بانک بودم. آقای مرفاوی مرا از تیم دسته اولی مس سرچشمه دید و آوزد به مس. الان هم الان بقدری خوب هستم که با هر مربی دیگری هم بتوانم کار کنم.»
 
* عادل فردوسی پور: هزار نفر ایمیل زده اند تا به بیمار سرطانی کمک کنند
فردوسی پور خوشحال است که از طریق برنامه اش توانسته کمکی به یکی از بیماران سرطانی بکند.
هفته قبل و در برنامه نود عادل فردوسی پور ایمیلی را در برنامه اش معرفی کرد که متعلق بود به فردی که به دلیل بیماری سرطان نیازمند کمک مردم بود.
او امشب در لابلای حرف هایش ضمن تشکر از مردم به دلیل همدردی با این بیمار سرطانی گفت: «هزار نفر به آدرس ایمیلی که در هفته گذشته معرفی کردم پیغام فرستاده اند و خواسته اند تا به این بیمار سرطانی کمک کنند.»
فردوسی پور همچنین گفت: «من خیلی ممنون هستم و خوشحال از این که هنوز جوانمردی نمرده است.»
 
* حاج رضایی: مدیریت راهبری مثل شمشیر بالای سر استیلی قراردارد
حاج رضایی معتقد است که پرسپولیس بیمار است و نیاز به تغییرات اساسی از پایه دارد.
امیر حاج رضایی که دیشب مهمان برنامه نود بود آمده بود تا در مورد پرسپولیس و شرایط سختی که این تیم این روزها گرفتارش شده حرف بزند. او با بیان اینکه پرسپولیس بیمار است گفت: «به چند دلیل این حرف را می زنم که یکی از آنها عدم ثبات مدیریتی است. پرسپولیس دو سال بدون مدیر عامل و با سرپرست اداره شد. پس از آن با ترکیبی از هیئت مدیره شکل گرفت که مورد رضایت خیلی ها نبود. باید بگویم که من با این حرف آقای علی کریمی موافقم که گفته بود هواداران تیم را حمایت نمی کنند. از همان هفته نخست و زمانی که ملوانی ها گل اول را زدند هواداران پرسپولیس شروع به اعتراض کردند و نام سرمربی سابق را فریاد زدند. پرسپولیس از لحاظ روحی افت کرد که این افت می تواند دو دلیل داشته باشد. هرگاه تیم بزرگی تا این اندازه افت می کند به دلیل فشار تماشاگران و رسانه ها است.»
کارشناس فوتبال کشور این را گفت و ادامه داد: «باید بگویم که تداخل وظایف نکته کلیدی و البته منفی ای است که روی پرسپولیس تاثیر منفی گذاشته است. صدور احکام و ورود واژه های جدید در فوتبال ما مانند راهبری و راهوری تنها سایه ای است که مثل شمشیر بالای سر استیلی قرار گرفته است. البته عملکرد خود استیلی هم مورد نقد است. او یازده هفته نتیجه نگرفته و شکست فنی هم داشته است اما شکستش زمانی محرز می شود که فقط یک مجری باشد. شکست بر سر راه همه مربیان است ولی پایان دنیا نیست. اگر استیلی اگر می خواهد استقلال و حرمت خود را حفظ کند باید تصمیم درستی بگیرد. هنوز خدشه ای به او وارد نشده است چون او مربی جوانی است و می تواند آینده ای روشن داشته باشد. فکر می کنم استیلی هنوز شکست کاملی نخورده است.»
حاج رضایی حرف هایش را اینطور ادامه داد: «استیلی یک مربی خاموش است که برای تیمی مثل پرسپولیس چندان مناسب نیست.در دهه هایی که پرسپولیس نتیجه می گرفت این تیم توسط مربیانی اداره می شد که روحیه ای تهاجمی داشتند. من نمی گویم کدام یک بهتر است اما وقتی آقای استیلی در مقابل فشارها حالت تدافعی به خودش می گیرد مهاجمین خود را جریحه دار می کند و آنها حملات خود را گسترده تر می کنند. به نظر من نقد منصفانه استیلی نمره خوبی ندارد اما مسئله این است که تغییر استیلی دردی از پرسپولیس دوا نمی کند. من به این گزینه رای منفی می دهم چون پرسپولیس به تغییرات اساسی نیاز دارد و از زیر بنا خراب است. امروز پرسپولیس بنایی کلنگی است که نیاز به محکم سازی دارد نه تزئینات.»
 
* رویانیان: با 4 مربی بزرگ خارجی مذاکره کرده ایم، از دو نفر جواب مثبت گرفته ایم / استیلی تا نیم فصل فرصت دارد / آقای فردوسی پور! من را مقابل هواداران پرسپولیس قرار ندهید
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تمامی شایعات در خصوص مذاکرات این باشگاه با مربیان خارجی را تایید کرده و تاکید کرد به استیلی تا نیم فصل مهلت داده است.
محمد رویانیان در گفتگو با برنامه نود با تاکید بر اینکه تصمیم به حمایت از کادرفنی فعلی دارد اظهار کرد با تشکیل یک کارگروه کارشناسی مشغول انتخاب مربی و بازیکنان فصل جدید پرسپولیس است. گزیده صحبت های رویانیان را در ادامه مرور می کنید:
* با 4 سرمربی بزرگ جهان در 20 روز گذشته مذاکره کرده ایم و این مذاکرات حتی در زمان پیروزی های تیم ما هم انجام شد.
* یک کارگروه از نخبگان پرسپولیس تشکیل داده ایم و پروسه انتخاب بازیکنان و مربیان فصل آینده را آغاز کرده ایم.
* فعلا قصد تغییر کادرفنی را نداریم و مذاکرات ما برای انتخاب مربی فصل آینده است. از بین 4 مربی که با آنها صحبت کرده ایم 2 تای آنها جواب مثبت داده اند. یکی از کسانی که با آنها مذاکره کرده ایم مصطفی دنیزلی است.
- فردوسی پور پرسید جواب مصطفی دنیزلی چه بود؟ رویانیان پاسخ داد خیلی ممنونم که من را ساده لوح فرض کردید که به این سوال جواب بدهم.
- فردوسی پور گفت مذاکره با مربی فصل آینده دغدغه امروز هواداران پرسپولیس را برطرف نمی کند و آنها را راضی نخواهد کرد، رویانیان جواب داد مطمئن باشید دغدغه آنها را برطرف خواهیم کرد.
* پرسپولیس بیمار است و باید مداوا شود و درمان نیاز به زمان دارد. بهترین پزشک(مدیر) هم اگر بیاید مدتی طول می کشد تا مشکل را تشخیص دهد. یک پزشک هم ممکن است همه راه های درمان را امتحان کند تا به نتیجه برسد.
* وی اظهار داشت: خود آقای استیلی از مذاکرات ما خبر دارد. من با استیلی کاملا راحت و بی حاشیه و بدون پنهان کاری درباره مسائل مختلف صحبت میکنم. تمام مسائلی که درباره ایشان مطرح شده و نقطه ضعف هایی که عنوان می شود را به ایشان اعلام می کنم و احساس می کنم ایشان به آرامش نسبی رسیده.
* من درباره مهلت تا نیم فصل به روشنی با حمید استیلی صحبت کردم و ایشان فردی منطقی است و این مسئله را قبول کرد.
* من و مدیر راهبری تیم فوتبال به هیچ وجه تا به حال در کار آقای استیلی دخالت نکرده ایم و نخواهیم کرد.
* با استیلی جلسات متعددی داریم و روحیه او از گذشته خیلی بهتر شده است. تا موقعی که او سکاندار تیم هست باید به طور جدی از او حمایت کنیم.
* اعلام زمان برکناری استیلی جزو اسرار باشگاه هست! من اگر بگویم از استیلی حمایت میکنیم که بماند یک مسئله است و اینکه بگویم مشغول پیدا کردن جانشین او هستم مسئله دیگر ، اما من وسط این دو حرف را انتخاب میکنم و روش کج دار و مریز را برمی گزینم.
* آقای استیلی در کمیته فنی انتخاب شد و قرارداد بسته شد که آقایان پنجعلی ، زادمهر و ذوالفقارنسب عضو آن بودند و خبری از علی پروین در آن موقع نبود . زمانی که من آمدم تمام کادرفنی و بازیکنان انتخاب شده بودند و منصفانه نیست این مسائل به ما نسبت داده شود.
* آقای پنجعلی خودش یکی از کسانی بود که در کمیته فنی استیلی را انتخاب کرد و حالا معتقد است که استیلی باید برود. ما 5 نفر هیئت مدیره داریم و تصمیم گرفتیم هیچ کس درباره رفتن آقای استیلی صحبت نکند ایشان بلافاصله این صحبت ها را در خصوص رفتن استیلی و آمدن دایی و دنیزلی مطرح کردند. من با ایشان امروز صحبت کردم و گفتم نیاز به آرامش و صبر بیشتری داریم و اگر نظری دارید باید آن را در جمع خودمان مطرح کنید تا آرامش تیم به هم نریزد.
* وقتی حمید استیلی قرارداد دارد ما نمی توانیم او را زنده زنده پوست بکنیم. من با کارشناسان مختلفی صحبت می کنم و اگر در این گفتگوها به نتیجه رسیدم که آقای استیلی باید برود شک نکنید یک لحظه درنگ نمی کنم. من نمی توانم در تلویزیون یک شب قبل از بازی تیم صحبت از برکناری سرمربی بکنم چون روحیه ای برای او باقی نمی ماند.
* زمانی که من به باشگاه پرسپولیس آمدم 9 تن از مدیران این باشگاه استعفا دادند و ساختار باشگاه تبدیل به ویرانه شده بود.
* یکی از معضلات فرهنگی که من با آن روبرو شدم این بود که زمانی که به پرسپولیس آمدم این تیم در بحران نتیجه گیری بود و هواداران در گذشته فکر می کردند با شعارهای خود توانسته اند مربی برکنار کنند و برای مدیریت مشکل ایجاد کنند.
- فردوسی پور در این لحظه با گفته رویانیان مخالفت کرده و تاکید کرد شعارهای هواداران در گذشته موجب برکناری دایی نشد و این مربی به کار خود ادامه داد.
* من مدیرعامل و خدمت گذار باشگاه پرسپولیسم و مسئول احساسات میلیون ها هوادار پرسپولیس و شاد نگه داشتن آنها هستم و شما حق ندارید من را مقابل آنها قرار دهید. مطمئن باشید با کمک هواداران این تیم را درست خواهیم کرد.
* از ابتدای ورودم به تیم سه جبهه فعالیت تشکیل دادم . 1- رفع مشکل مالی که انجام شد.2- ترمیم ساختار باشگاه و انتخاب مدیران. 3-رسیدگی به وضعیت تیم.
* من نگفتم به سرمربی گری واحد اعتقاد ندارم و این حرف را اشتباه از قول من نوشته اند. من معتقدم یک سرمربی نمی تواند احساس شخصی خود را بر مجموعه تیم حاکم کند و باید در یک نظام تصمیم گیری کند.
* طرفداران مطمئن باشند ما موفق خواهیم شد پرسپولیس را به جایگاه واقعی خودش برسانیم و نیازمند کمک صد در صدی آنان هستیم و خواهش می کنیم در ورزشگاه ها حتما حمایت کنند و مطمئن باشند اقداماتی که برای اصلاح پرسپولیس پیش بینی کرده ایم در آینده اعلام خواهیم کرد.
* از هواداران می خواهم فردا تیم خود را تشویق کنند.
 
* دعوای عادل و حمید در برنامه نود؛ فردوسی پور خطاب به استیلی: در مخمصه گیر کرده ای و دنبال مقصر می گردی! آقای استیلی بس است فرافکنی
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت تمام مشکلات تیمش ناشی از حاشیه های بیرونی بوده و اگر به او فرصت بدهند تیمش طی سه بازی به صدر جدول خواهد رسید.
حمید استیلی که با برنامه نود گفتگو می کرد با عادل فردوسی پور درگیری پیدا کرد و کار آنان به جدل کشید به طوری که استیلی نود را متهم به حاشیه سازی و فردوسی پور سرمربی پرسپولیس را متهم به مجیزگویی پروین کرد! گزیده صحبت های رد و بدل شده در این گفتگو را مرور می کنید:
* ما در تمام بازی های این فصل طبق آمار(موقعیت گل ، درصد مالکیت توپ ، کرنرها) از حریفان خود برتر بودیم ، حتی در بازی با استقلال و فقط نتایج را واگذار کرده ایم.
* ما گلی از مس کرمان خوردیم که موقعیت گل 20 درصد هم نبود و باختیم.
* ما 2 بازی را بردیم و لیگ تعطیل شد.
* دو روز پیش در جلسه کمیته فنی از من حمایت کردند و گفتند حداقل تا نیم فصل به من اجازه می دهند کار کنم.
* امروز آقای رویانیان به من گفت قصد دارد با چند مربی خارجی مذاکره کند که من هم به ایشان پاسخ دادم شما آزادید با هر مربی که خواستید مذاکره کنید اما من قرارداد دارم و تا هر دقیقه ای که بر سر کار باشم با تمام وجود کار می کنم.
* اعتقادی به استعفا ندارم و همه چیز را به باشگاه واگذار کرده ام و هر تصمیمی مسئولان بگیرند اطاعت می کنم اما من به کار خودم اعتقاد دارم زیرا ما با صدر جدول اختلاف زیادی نداریم و تنها با 3 برد به به صدر می رسیم. الان هفته چندم است که رسانه ها این قدر ما را تحت فشار قرار می دهند؟ هواداران در دقیقه 30 شعار می دهند به طوری که بازیکن ما می گوید موقع ضربه زدن پایش می لرزد.
* سه روز مانده به فصل بازیکنانمان را در اختیارمان قرار دادند و دوران آماده سازی نداشتیم و پس از شروع لیگ نیز هر 3-4 روز یک بار بازی کردیم و زمان برای ریکاوری نداشتیم.
- فردوسی پور گفت استقلال هم همین شرایط را داشت و در صدر جدول جای دارد. استیلی جواب داد شما ببینید استقلال چند بازیکن خریده و در اختیار دارد و ما چند بازیکن خریدیم.
* برنامه نود چند هفته در این فصل برای تیم ما اس ام اس گذاشته است؟ همین فردا ما بازی داریم و این برنامه را درباره تیم ما تشکیل داده اید و بازیکنان ما این برنامه را نگاه می کنند و به تیم آسیب می زند.
* هفته پیش شما برای آقای پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس نظرسنجی اس ام اس گذاشته اید و به او بی احترامی کرده اید. شما می آیید مصاحبه های مردم که به ما توهین می کنند را پخش می کنید. شما می توانید چنین مصاحبه هایی را درباره وزرای کابینه هم پخش کنید؟ سال گذشته مگر ما در آسیا اول شدیم که شما چنین برنامه های نگذاشته اید. تیمی که در بحران است شما باید کمکش کنید یا اذیت کنید؟ شما باید کارشناسانی مثل آقای حاج رضایی بیاورید و به فوتبال کمک کنید . مدیرعامل ما ممکن است آقای حاج رضایی را نشناسد اما شما حق ندارید او را مسخره کنید و نیشخند بزنید و به خاطر اینکه برنامه تان جلو بروید حق ندارید اخلاق را زیر پا بگذارید.
- فردوسی پور پاسخ داد: ما اگر می خواستیم پرسپولیس را اذیت کنیم همان هفته اول نظرسنجی می گذاشتیم چند درصد با مربی گری حمید استیلی موافقند، ممطئن باشید بالای 90 درصد رای مخالف می دادند و پرونده استیلی در این تیم بسته می شد.
* استیلی ادامه داد: آن چنان می گویید پرونده ات بسته می شد که انگار چه خبر است. آقای فردوسی پور بهتر است پرونده ما جلوی خدا بسته نشود. پرونده ما در فوتبال بسته شود چه اتفاقی می افتد؟ من برادرم را خیلی راحت از دست دادم و اصلا فوتبال برایم ارزشی ندارد.
- فردوسی پور ادامه داد: ما فقط یک سوال ساده درباره عملکرد علی پروین پرسیدیم ، من که به نظر مردم خط ندادم ، این نظر آنهاست ، فرض کنید 70 درصد رای مثبت می دادند باز هم همین قضاوت را می کردید؟ آقای استیلی من حیرت می کنم از صحبت شما . بس کنید فرافکنی را . شما در یک مخمصه گرفتار شده اید و از همه طرف به شما انتقاد می شود و نیاز به یک قربانی برای کوبیدن دارید که خوشبختانه برنامه نود و عادل فردوسی پور را پیدا کردید. سایت خود باشگاه شما نظرسنجی گذاشته و 51 درصد هواداران نظر داده اند پرسپولیس به تیم آخر لیگ یک می بازد ، من تمام رفسنجانی ها را بسیج کرده ام رای بدهند؟
- فردوسی پور: خوب است الان من بگویم مردم عاشق حمید استیلی هستند؟ اگر 70 درصد به علی پروین رای می دادند همان علی پروین بود و اگر 30 درصد هم رای می دادند همان علی پروین بود. اون هیچ نیازی به تعریف و تمجید و شعارها و پاچه خواری های امثال من و حمید استیلی ندارد.
* اینکه من جواب خیلی مسائل را نمی دهم به خاطر حفظ اخلاق است. خیلی ها در این مدت انتقاد کردند اما من به یک نفر جواب ندادم، بی ادبی کردن و بی حرمتی خوب است؟ من بیایم جواب همه را بدهم؟
* هیچ کس در کار من دخالت نمی کند و اگر قرار باشد یک ساعت در جایی کار کنم با قدرت کار می کنم. آقای پروین فقط به من مشورت می دهد و هیچ دخالتی در سیستم و ارنج تیم ندارد. به ارواح خاک برادرم قسم می خورم کسی در کار من دخالت نمی کند و من تنها افکار خودم را پیاده می کنم.
* استقلال در لیگ سیزدهم شد اما این همه انتقاد از این تیم نشد.
* من اگر عصبانی شدم عذرخواهی می کنم اما واقعیت ها این بود که من گفتم.
 

* در نظرسنجی برنامه نود مشخص شد؛ مردم بازی ملی پوشان دهه هفتاد را بیشتر می پسندند
نظر سنجی برنامه نود در شب گذشته نشان داد که مردم از شرایط فعلی فوتبال راضی نیستند و کیفیت بازیکنان دهه هفتاد را بیشتر می پسندند.
در این نظر سنجی که با سه گزینه بازیکنان دهه شصت، هفتاد و هشتاد مطرح شده بود فردوسی پور از مردم خواسته بود تا نظر بدهند که بازیکنان کدام دهه بهتر بوده اند که 68 درصد از مردم گفتند: «دهه هفتادی ها» یعنی همان نسلی که علی دایی، احمد رضا عابدزاده، خداداد عزیزی، محمد خاکپور، مهدی مهدوی کیا، علی کریمی، جواد زرینچه، و.. را در خودش جای داده بود.
در این نظر سنجی 23 درصد از مردم هم به بازیکنان دهه شصت رای دادند و فقط 9 درصد نظرشان این بود که بازیکنان دهه هشتاد نسبت به دو دهه قبل برتری داشته اند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
2
0
فقط عادل
SA
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
1
0
حاج رضایی گفت مشکل استیلی روحیه تدافیشه اون بنده خدام خواست حمله بکنه ولی اولین حملش خورد به عادل و باقی ماجرا که منجر به این شد که سر آخر باز تدافعی خداحافظی کنه
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
0
1
فردوسی پور دیگه چطوری میخواستی توهین کنی؟ فقط فحش نداده بودی که اون هم میدادی مگه میدان جنگه؟ احترام هم خوب چیزیه هر تیمی دچار بحران میشه دلیل نمیشه مربی رو اینقدر تحت فشار روحی قرار بدی اون هم بخش مستقیم _من طرفدار استقلال هستم اما اول شخص حمید استیلی رو دوست دارم و تمام وکمال قبولش دارم بعد استقلال رو _اینه اخلاق در فوتبال ایران؟ مسخره است فردوسی پور خیلی تند رفتی یواش داداش همیشه چرخ سر پاشنه نمیگرده که اینقدر دور برداشتی نمیخواد استقلال پیروزی رو درست کنید تیم ملی رو درست کنید که به زور خودشو تو جمع جام جهانی میبره _ضمنا من در حدی نیستم که بگم حمید استیلی بدرد پرسپولیس میخوره یا نه ولی یه چیزی رو خوب میدونم تو هرمقام وپایه ای باشه اخلاق شرط اوله بعد باقی مسائل که عادل تو این مورد گند زد حمید استیلی دوستت داریم واقعا مرد اخلاقی در هر شرایطی ….متاسفم آقای فردوسی پور گند زدی
نظرات بینندگان