arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۰ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

سرمایه گذاری 375 میلیون دلاری آلفابت در حوزه فناوری / وقتی برادر داماد ترامپ همکار غول تکنولوژی می شود

شرکت آلفابت یک سرمایه گذاری 375 میلیون دلاری  دیگر را در شرکت  «جاش کوشنر»  در حوزه سلامت و بیمه انجام داد. این سرمایه گذاری تنها چند ماه پس از سرمایه گذاری مشابه پیشین رخ می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت آلفابت یک سرمایه گذاری 375 میلیون دلاری  دیگر را در شرکت  «جاش کوشنر»  در حوزه سلامت و بیمه انجام داد. این سرمایه گذاری تنها چند ماه پس از سرمایه گذاری مشابه پیشین رخ می دهد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی ان بی سی، شرکت سهامی اسکار و آلفابت قصد دارند در برنامه ای مشترک یک سیستم مراقبتی و بهداشتی جدید راه اندازی کنند.

شرکت آلفابت این سرمایه گذاری 375 میلیون دلاری را در شرکت «Oscar Health» برای یک دوره 6 ساله بیمه درمانی با همکاری جاشوا کوشنر،ترتیب داده است. شاید جالب باشد بدانید که جاش کوشنر برادر جرد کوشنر داماد دونالد ترامپ(همسر ایوانکا) است که نقش مهمی در موفقیت ترامپ در روابط با اسرائیل و انتخابات ایالات متحده داشت.

این بودجه جدید تنها چند ماه پس از آن تعیین شده که  دو شرکت وابسته به آلفابت، 165 میلیون دلار را با شرکت جاش کوشنر به اشتراک گذاشته اند.

شرکت اسکار، رتبه شماره 12 را در فهرست 2018 مرتبط با 50 شرکت برتر حوزه فناوری سلامت را به خود اختصاص داده است. این شرکت ترکیبی از فناوری و خدمات پزشکی است و ظاهرا در تلاش است تا  سیستم قیمت بیمه سلامت برای بیماران واضح تر شود.

جالب است بدانید، به عنوان بخشی از سرمایه گذاری استراتژیک، سالار کمانگر، کارمند پیشین گوگل و مدیر سابق یوتیوب، به هیئت مدیره اسکار پیوست. مدیر عامل اسکار، ماریو شولرس، در بیانیه ای گفت که سرمایه گذاری الفبات در این شرکت، دیگر غول های فناوری را نیز تئرغیب می کند به این مجموعه بپیوندند و درنهایت تا سال 2020 دو شرکت آلفابت و اسکای فروش و خدمات ویژه سالمندان را آغاز می کنند.

برچسب ها: آلفابت ، فناوری
نظرات بینندگان