arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

اپل برای دستیار صوتی «سیری» برنامه هایی ویژه دارد / چند کاربر شدن دسترسی ها / ارتقای هوش مصنوعی

تمرکز شرکت اپل بر بهبود و دقیق تر شدن این برنامه است. بنابراین اپل تصمیم دارد دستیار صوتی «سیری» را قوی تر  از همیشه به روزرسانی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

تمرکز شرکت اپل بر بهبود و دقیق تر شدن این برنامه است. بنابراین اپل تصمیم دارد دستیار صوتی «سیری» را قوی تر  از همیشه به روزرسانی کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج، تا پیش از این اپل مخالف اضافه شدن ایده  چند کاربره شدن برای برنامه سیری در iOS بود، اما خبرهای جدید این شرکت حاکی از آن است که افزونه ای جدید برای این برنامه در راه است.این افزونه جدید ((پروفایل کاربری برای پردازش صوت ورودی)) نام دارد.سیری می تواند صاحب تلفن همراه را با تشخیص صدای او بشناسد اما هنوز نمی تواند واکنش مناسبی به کاربران دیگر (غیر از صاحب تلفن همراه) داشته باشد.

 

هدف اصلی برای برنامه مذکور این است که بتواند کاربران مختلف را شناسایی کند،اکنون این موضوع  می تواند از طریق نام کاربری و رمز عبور و البته  دستورهای مشخص یا تشخیص صدا باشد. این موضوع به این برنامه کمک می کند تا بتواند رفتارهای مشخصی نسبت به هر کاربر داشته باشد و کاربران مختلف را با صاحب تلفن همراه اشتباه نگیرد.

البته خلاقیت های جدید شرکت اپل بیشتر از همه روی دقیق تر شدن این برنامه متمرکز است اما  نیم نگاهی هم به موضوع چند کاربره شدن این برنامه دارد.با این افزون جدید ، ضریب  مشکلاتی مانند خواندن پیام شخصی توسط کاربران دیگر کاهش می یابد.

در حال حاضر، این افزونه در حالت آزمایشی قرار دارد و اپل هنوز زمانی دقیق برای ارائه این افزونه تعیین نکرده است و این خود می تواند علامت سوال بزرگی از سوی این شرکت برای کاربران باشد اما این رویا می تواند به زودی برای کاربران به واقعیت تبدیل شود زیرا اپل تلاش می کند تا ایده خود  را به بهترین شکل ممکن اجرایی کند.

نظرات بینندگان