arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۷

آنچه مدیران و کارآفرینان باید از بازاریابی دیجیتال بدانند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در شرایط امروز، بازاریابی دیجیتال نیاز اصلی هر کسب‌و‌کاری است و بسیاری از مدیران و کارآفرینان دریافته‌اند که بازاریابی دیجیتال برای بقای کسب‌و‌کارشان بسیار جدی است، اما برای پرداختن صحیح به موضوع و اثربخشی آن روی مشتریان نیاز به شناخت بیشتری دارند.

با توجه به این موضوع واحد مديريت حرفه‌اي دانشگاه شهيد بهشتي به عنوان بزرگ‌ترين مركز آموزش مديريت حرفه‌اي كشور، سمینار کاربردی «بازاریابی دیجیتال برای مدیران» را در روز جمعه مورخ 26 مرداد از ساعت 9:30 الی13:30 با ارایه آقای مهندس عادل طالبی مدرس و استراتژیست کسب و کارهای دیجیتال برگزار می‌کند.

این همایش برای افرادی است که می خواهند به درستی موضوع بازاریابی دیجیتال را در کسب و کار خود پیاده سازی و مدیریت کنند. همچنین مدیران با شرکت در این سمینار می¬‌آموزند که چه انتظاراتی از واحد بازاریابی دیجیتال خود داشته باشند؛ از دانش کسب‌شده در جهت هدایت تیم بازاریابی و یا فعالیت‌های خود به صورت مستقل استفاده کنند، فعالیت‌های واحد بازاریابی دیجیتال خود را بهتر بشناسند و اثربخشی آن را بررسی و اندازه‌گیری کنند.

در این سمینار ضمن اشاره به لزوم شناخت بازاریابی دیجیتال برای مدیران و اهمیت استفاده از آن در کسب‌و‌کارها؛ انواع تبلیغات و ابزارهای آن و نحوه سنجش اثربخشی این تبلیغات در فضای دیجیتال مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

علاقمندان به شرکت در این سمینار می توانند از طریق یکی از روش های زیر ثبت نام خود را انجام دهند:

ثبت نام آنلاین از طریق لینک (سمینار کاربردی بازاریابی دیجیتال برای مدیران)
ثبت نام تلفنی از طریق شماره تماس‌ ۰۲۱۲۲۴۳۹۰۳۳

نظرات بینندگان