پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از بینندگان "انتخاب" با ارسال پیامی آورده است:
من مقیم خارح از کشور هستم مدتی است ( بیشتر از 2 هفته) به هیچ وحه امکان استفاده از سرویس اینترنت بانک بانک ملی وجود ندارد بارها با تلفن 6414 این بانک تماس گرفتیم تنها جوابی که میشنویم به لحاظ امنیتی آی پی های خارج مسدود است حال فکر کنید این ضرب المثل قدیمی مصداق پیدا نمی کنه
گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
3000 میلیاردو کسانی دیگه خوردند . مدیر عامل و استعفا و فراری دادند تاواتشو من مشتری باید پرداخت کنم .
من از سرویس اینترنت بانک ملی(در تهران)استفاده می کنم . متاسفانه بیشتر اوقات سرویس قطع است یا کند است یا ...
جالب این جاست که هر وقت با تلفن بانک تماس می گیرم می گویند همین چند دقیقه پیش قطع شده و برقرای دوباره آن دست ما نیست بخش دیگری است که باید با ایشان نامه نگاری کنیم!!!!!!!!!
همین هفته گذشته از روز چهارشنبه تا شنبه بعد ازظهر سرویس قطع بود.کلی از کارهای ما می ماند . نمی دانم چه کسی پاسخگوی این همه مشکلات است؟وقت ما مردم که پشیزی ظاهرا برایشان ارزش ندارد.
به قول شما دوست عزیز پولش را کس دیگری می خورد تاوان ندانم کاریهایشان را ما باید پاسخ بدهیم.
بانک داری مدرن است دیگر چه می شود کرد.
آخرین اطلاعی که گرفتم این هست که متخصصان داخلی پورتها را بسته اند. خیلی جالب بود.