arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۳ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۷

فشار اتحادیه اروپا بر شبکه های اجتماعی / تروریست ها ناک اوت می شوند / تعیین اولتیماتوم برای حذف محتواهای خشونت بار

اتحادیه اروپا اعلام کرد که آماده اقدام علیه شرکت های فناوری در مورد محتوای تروریستی است. این اقدام شامل جریمه های مختلف می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

 

اتحادیه اروپا اعلام کرد که آماده اقدام علیه شرکت های فناوری در مورد محتوای تروریستی است. این اقدام شامل جریمه های مختلف می شود.

 

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، اتحادیه اروپا قصد دارد جریمه های تبلیغاتی تروریستی جدیدی را اعمال کند. روزنامه تایمز روز یکشنبه گزارش داد که اتحادیه اروپا از شرکت های اینترنتی درخواست کرده  در زمینه حذف اطلاعات تروریستی از اینترنت و برنامه ریزی برای تحمیل قوانین سختگیرانه با این سازمان همکاری کند .

تایمز گزارش داده است که اتحادیه اروپا رویکرد داوطلبانه ای را برای شرکت ها برای حذف تبلیغات تروریستی و خشونت افراطی اتخاذ کرده و قصد دارد جریمه هایی را برای محتواهایی که حتی یک ساعت پس از ارسال  متن پیشنویس  مقررات منتشر می شود، تعیین کند.

 

جولیان کینگ، عضو کمیسیون امنیت ملی بریتانیا در این خصوص می گوید:"اتحادیه اروپا پیشرفتی چشمگیر  در مورد حذف محتواهای تروریستی از شرکت های فناوری نداشته و اقداماتی قوی تر برای محافظت بهتر از شهروندان انجام داده."

 

سایت های رسانه های اجتماعی اند به یک کانال محبوب برای گروه های تروریستی تبدیل شده اند. این شبکه ها  برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و مواردی مشابه طراحی شده اند اما اخیرا اتحادیه اروپا،  قوانین  سختگیرانه ای را علیه انتشار سخنان نفرت انگیز در نظر گرفته است.

اتحادیه اروپا و سایر نهادهای سیاسی بارها و بارها شرکت های اینترنتی را برای اعمال تغییرات  بیشتر علیه تروریسم تحت فشار قرار داده اند. در مبارزه با تروریسم فشار داده اند.

 

در ماه مارس، اتحادیه اروپا توصیه های گسترده ای را برای شرکت ها و کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مورد حذف سریع تمام محتوای غیرقانونی از جمله محتواهای تروریستی، قحطی و خشونت، مواد و  سوء استفاده  های جنسی اعمال کرده است.

نظرات بینندگان