arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۶۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۸ - ۰۵ آبان ۱۳۹۰

فیروز کریمی خواستار انتقال کارگر افغانی وزرشگاه مشهد به بوشهر به همراه بیلش شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر در خصوص ورزشگاه 15 هزار نفری در حال ساخت بوشهر که روند ساخت آن با وقفه طولانی همراه شده است گفت: از ساخت ورزشگاه در شهر بوشهر اطلاعی ندارم اما اگر کارگر افعانی نگهبان ورزشگاه ثامن مشهد با بیلش به بوشهر بیاید ورزشگاه این شهر شانس ساخته شدن دارد .

فیروز کریمی شامگاه سه شنبه در مصاحبه مطبوعاتی پس از دیدار تیمش در مقابل نیروی زمینی تهران افزود : تا زمانی که آن کارگر نگهبان بیل نداشت ورزشگاه ثامن مشهد ساخته نشد .

وی اظهار داشت : از صحبت های من درباره سرمربی و کادر فنی تیم ملی سوء برداشت شده است وگرنه برای آنها احترام خاصی قائل هستم .

کریمی گفت :در صحبت های قبلی ام در مورد دعوت نکردن بازیکنان ارزنده شاهین به تیم ملی این طور بیان کردم که گویا چشم هایی وجود دارد که تحت تاثیر شرجی بوشهر آب مروارید گرفته است و نمی گذارد همکاران کی روش بدرستی بازیکنان لایق شاهین را ببینند.

وی اظهارداشت: مارکار اقاجانیان از دستیاران کی روش یکی از بهترین شاگردان من است که همیشه برای ایشان احترام قائل بوده ام و دلیلی ندارد که به ایشان توهین کنم .

سرمربی شاهین با اعلام این که طالب لو، شکوری، ایران نژاد و نظر زاده شایستگی حضور در تیم ملی دارند اضافه کرد: هرچند به دلیل آسیب دیدگی دروازه بان دوم شاهین با رفتن طالب لو به تیم ملی متضرر می شویم اما به دلیل داشتن عرق ملی ،برایمان تیم ملی نسبت به شاهین در اولویت است .

وی یادآورشد: با همه احترامی که به دو مدافع کناری تیم ملی دارم اما دو دفاع کناری شاهین از آنها چیزی کم ندارند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر درمورد دیدارامروز تیمش در جام حذفی گفت: نیروی زمینی تهران به عنوان صدرنشین لیگ یک یازی خوب و قابل قبولی در مقابل ما به نمایش گذاشت که به آنها به دلیل نوع فوتبالشان احترام می گذارم .

به گزارش ارم نیوز، وی اضافه کرد : این تیم اسیر تجربه بالای تیم ما شد در حالی که موقعیت های خوبی نیز روی دروازه ما خلق کردند .

کریمی انجام سه بازی در هشت روز را سنگین و قشرده بیان کرد و گفت: با تعطیلی سه هفته ای لیگ برتر با انجام اردوهای مناسب فرصت کافی برای حضور پر قدرت در ادامه لیگ برای ما فراهم می شود .

دیدار تیم های شاهین بوشهر و نیروی زمینی تهران در مرحله یک شانزدهم جام حذفی عصر سه شنبه با نتیجه سه بر یک به سود شاهین در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به پایان رسید .
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۵
21
0
لطفا یک نفر یک کلاس توجیهی شخصیت مربی فوتبال لیگ برتری را برای...بگذارد. آخه زشته مربی اینقدر ... !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۷
0
0
خدایی خیلی با حالی ....
نظرات بینندگان