arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۲۱ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۷

وزیر جهاد کشاورزی: رفع مشکل بازنشستگان شرکت نیشکر هفت تپه پیگیری می‌شود

محمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در دیداری که امروز با کارگران بازنشسته شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه داشت، اظهار کرد: مشکلات کارگران بازنشسته و پرداخت حق سنوات آن ها پیگیری خواهد شد. کارگران بازنشسته این شرکت در جریان سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان خوزستان و بازدید از کارخانه پاک چوب این استان رسیدگی به مشکلات و رفع آن ها را درخواست کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر جهاد کشاورزی: رفع مشکل بازنشستگان شرکت نیشکر هفت تپه پیگیری می‌شودمحمود حجتی، وزیر جهاد کشاورزی در دیداری که امروز با کارگران بازنشسته شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه داشت، اظهار کرد: مشکلات کارگران بازنشسته و پرداخت حق سنوات آن ها پیگیری خواهد شد.

کارگران بازنشسته این شرکت در جریان سفر وزیر جهاد کشاورزی به استان خوزستان و بازدید از کارخانه پاک چوب این استان رسیدگی به مشکلات و رفع آن ها را درخواست کردند.

گفتنی است؛ این کارگران در هفته جاری با حضور در شرکت و فرمانداری شوش دست به اعتراض زدند و مشکلات خود را به گوش مسئولان رسانده اند و فرماندار این شهرستان به آن ها قول پیگیری داده است.

به گفته کارگران بازنشسته شرکت کشت و صنعت هفت تپه، پرداخت نشدن سهم 4 درصدی سازمان تامین اجتماعی از سوی شرکت نیشکر هفت تپه موجب شده تا وضعیت بازنشستگی آنان با مشکل مواجه شود.

گفتنی است؛ 346 کارگر بازنشسته شرکت نیشکر هفت تپه با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

نظرات بینندگان