arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۷۵۳
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۹ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۷

تیراندازی در نزدیکی سفارت فیلیپین در مسکو / یک پلیس مجروح و مهاجم کشته شد

فرد مهاجمی بعد از ظهر روز پنجشنبه در نزدیکی نمایندگی دیپلماتیک سفارت فیلیپین روی دو پلیس آتش گشود که در نتیجه تبادل آتش یکی از پلیس‌ها مجروح و فرد مهاجم کشته شد. گفته می‌شود فرد مهاجم «رینات کوناشیو» و ۳۱ سال سن داشت. گفته می‌شود فرد مهاجم از اسلحه‌ای استفاده کرده است که تنها در اختیار افسران یا سربازان محافظ بخش‌های امنیتی، قرار می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرد مهاجمی بعد از ظهر روز پنجشنبه در نزدیکی نمایندگی دیپلماتیک سفارت فیلیپین روی دو پلیس آتش گشود که در نتیجه تبادل آتش یکی از پلیس‌ها مجروح و فرد مهاجم کشته شد.

به گزارش ایرنا، گفته می‌شود فرد مهاجم «رینات کوناشیو» و ۳۱ سال سن داشت.

براساس فیلم‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی روسیه، مهاجم به صورت ناگهانی به روی دو افسر پلیس در پیاده رو و از پشت شروع به شلیک می‌کند و تبادل آتش میان آن‌ها آغاز می‌شود.

در فیلم دیگری که در این خصوص منتشر شده، فرد مهاجم غرق در خون در گوشه پیاده رو دیده می‌شود که دو پلیس در بالای سر وی قرار دارند و در حال گزارش واقعه به مرکز فرماندهی و اورژانس هستند.

خبرگزاری تاس و ریانووستی نیز تا این لحظه اعلام کرده اند که یکی از پلیس‌ها مجروح شده است، اما حال عمومی وی بد نیست.

براساس اخبار دیگری، گفته می‌شود فرد مهاجم از اسلحه‌ای استفاده کرده است که تنها در اختیار افسران یا سربازان محافظ بخش‌های امنیتی، قرار می‌گیرد.

اسپوتنیک نیز گزارش داده است که در محل حادثه، بازرسان ویژه پلیس مسکو در حال بررسی موضوع هستند و هنوز علت اصلی این حادثه مشخص نشده است.

نظرات بینندگان