arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۷

خانه موزه آیت‌الله هاشمی در زادروز او افتتاح می‌شود

خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) به مناسبت افتتاح خانه -موزه ایشان اطلاعیه ای منتشر کردند. این خانه که پس از ترور نافرجام آیت الله هاشمی رفسنجانی، در خرداد ماه سال ۱۳۵۸ به دست متحجرین و افراطیون آن زمان، تا آخرین روز حیات پر فراز و نشیب و پر مسئولیت شان به دستور و توصیه حضرت امام(ره) مبنی بر ضرورت حفاظت از شخصیت‌های ارزنده انقلاب، محل سکونت ایشان و خانواده شان بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) به مناسبت افتتاح خانه -موزه ایشان اطلاعیه ای منتشر کردند.

متن اطلاعیه به این شرح است:

شنبه سوم شهریور ماه، در زادروز تولد آیت الله هاشمی رفسنجانی، خانه- موزه ایشان، در منطقه جماران، افتتاح خواهد شد.

این خانه که پس از ترور نافرجام آیت الله هاشمی رفسنجانی، در خرداد ماه سال ۱۳۵۸ به دست متحجرین و افراطیون آن زمان، تا آخرین روز حیات پر فراز و نشیب و پر مسئولیت شان به دستور و توصیه حضرت امام(ره) مبنی بر ضرورت حفاظت از شخصیت‌های ارزنده انقلاب، محل سکونت ایشان و خانواده شان بود، سندی متقن و گویا در رد ادعای بازهم متحجرین وافراطیون کینه ورزی است که زندگی آن مفسر قرآن، مبارز نستوه ، امین امام راحل و فرمانده هشت سال دفاع مقدس را ، اشرافی گری و محل سکونتش را کاخ، به جامعه القا و معرفی می کردند.

راه اندازی این خانه موزه، بهترین فرصت را برای مردم فهیم و وفادار، به خصوص جوانان غیور ، فراهم می نماید تا به حق الیقین در یابند که مدعیان دروغین سجایای اخلاقی ،ارزشی، چگونه در همه سال‌های حیات آن "زبرالحدید" حضرت امام خمینی(ره) ابتدایی ترین اصول انسانی، اسلامی و اخلاقی را در حق ایشان زیر پا می‌گذاشتند

پس از مراسم افتتاح که با حضور جمعی از دوستداران آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار می‌شود خانه موزه برای بازدید عموم مردم ، مسئولان و گروههای مختلف جامعه با هماهنگی قبلی، باز خواهد بود. چگونگی برنامه‌های این بازدید و هماهنگی‌های لازم، در اسرع وقت متعاقبا به اطلاع عموم خواهد رسید.

بیت آیت الله هاشمی رفسنجانی

نظرات بینندگان