arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۱ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷

الاخبار: سوریه از حزب الله خواسته نیروهای خود را یک دوره دیگر در این کشور نگه دارد

روزنامه «الاخبار» لبنان اعلام کرد که دولت سوریه از «حزب الله» به طور رسمی خواسته تا نیروهایش را در این کشور برای یک دوره دیگر باقی نگه دارد. به نوشته این روزنامه، در داخل حزب الله نیز اقداماتی اتخاذ شده که حضور نیروهای این حزب در سوریه تا دوره غیرکوتاهی ادامه پیدا خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روزنامه «الاخبار» لبنان اعلام کرد که دولت سوریه از «حزب الله» به طور رسمی خواسته تا نیروهایش را در این کشور برای یک دوره دیگر باقی نگه دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از شماره امروز (شنبه) الاخبار، سوریه خواستار باقی ماندن نیروهای حزب الله تا پایان درگیری ها در مناطق شمال غرب و شمال شرقی این کشور شد.
به نوشته این روزنامه، در داخل حزب الله نیز اقداماتی اتخاذ شده که حضور نیروهای این حزب در سوریه تا دوره غیرکوتاهی ادامه پیدا خواهد کرد.
بر اساس این گزارش، حزب الله به نیروهای دولتی سوریه در موفقیت مصالحه های داخلی همزمان با بازگشت آوارگان سوری از لبنان و نیز تنظیم وضعیت موجود در مرز لبنان و سوریه، کمک خواهد کرد.
طی ماه های اخیر برخی از کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی خواستار خروج نیروهای حزب الله لبنان و مشاوران ایران از سوریه شدند.
مقام های سوریه بارها اعلام کرده اند که حضور این نیروها به درخواست دولت این کشور و با هدف کمک به مبارزه با گروه های تروریستی تکفیری بوده است.

نظرات بینندگان