arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۷

توفان ۴ پرواز فرودگاه زابل را لغو کرد

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: امروز ۲ پرواز هواپیمای شرکت ماهان در مسیر تهران - زابل - ایرانشهر و همچنین ۲ پرواز هواپیمای شرکت قشم ایر در مسیر مشهد - زابل - مشهد به دلیل افزایش گرد و خاک ناشی از توفان و کاهش شدید دید باطل اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مسئول روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: چهار پرواز امروز/شنبه/ فرودگاه زابل به دلیل کاهش دید ناشی از توفان گرد و خاک در منطقه سیستان لغو شد.

حمیدرضا پارسا در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: امروز ۲ پرواز هواپیمای شرکت ماهان در مسیر تهران - زابل - ایرانشهر و همچنین ۲ پرواز هواپیمای شرکت قشم ایر در مسیر مشهد - زابل - مشهد به دلیل افزایش گرد و خاک ناشی از توفان و کاهش شدید دید باطل اعلام شد.

وی با بیان اینکه امروز تنها همین چهار پرواز در این مسیر هوایی برنامه ریزی شده بود، ادامه داد: هر هفته پرواز شرکت‌های مختلف از جمله هواپیمایی زاگرس، ایران ایر، آسمان، ماهان و قشم ایر از فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان به نقاط مختلف کشور انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا امروز وزش باد شدید، افزایش غلظت ریزگرد‌ها و آلودگی هوا، تمام ادارات و نهاد‌های شهرستان‌های زابل، زهک، هیرمند، هامون و نیمروز را به تعطیلی کشاند.

علاوه بر این در هفته گذشته نیز در ۲ روز متوالی ادارات و نهاد‌های پنج شهرستان یادشده به استثنای نهاد‌های خدمات رسان تعطیل شدند.

اختلال در تردد مسیر‌های ارتباطی شمال سیستان و بلوچستان و همچنین مسیر هوایی از دیگر پیامد‌های توفان و گرد و خاک در این منطقه است.

نظرات بینندگان