arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۱ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۷

سیداحمد خاتمی: روحانی حضور در اجلاسیه آتی خبرگان را نپذیرفت / نمی‌دانیم عذر ایشان چیست

عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از روسای سه قوه دعوت کرده‌ایم تا در اجلاسیه آتی حضور پیدا کنند، گفت: رئیس‌جمهور اعلام کرد از حضور در این اجلاسیه معذور است اما روسای دو قوه دیگر، قول حضور در اجلاسیه را داده‌اند. خاتمی با بیان اینکه نمی‌دانیم عذر رئیس‌جمهور برای عدم دعوت خبرگان چیست، گفت: به نظر ما این یک فرصت برای ایشان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از روسای سه قوه دعوت کرده‌ایم تا در اجلاسیه آتی حضور پیدا کنند، گفت: رئیس‌جمهور اعلام کرد از حضور در این اجلاسیه معذور است اما روسای دو قوه دیگر، قول حضور در اجلاسیه را داده‌اند.

به گزارش فارس، حجت الاسلام سیّداحمد خاتمی عضو هیات‌رئیسه مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به مشکلات معیشتی مردم، اجلاسیه پیش روی مجلس خبرگان به این موضوع اختصاص می‌یابد.

وی با بیان اینکه از روسای سه قوه دعوت کرده‌ایم تا در این اجلاسیه حضور پیدا کنند، گفت: رئیس‌جمهور اعلام کرد از حضور در این اجلاسیه معذور است اما روسای دو قوه دیگر، قول حضور در اجلاسیه را داده‌اند.

خاتمی با بیان اینکه نمی‌دانیم عذر رئیس‌جمهور برای عدم دعوت خبرگان چیست، گفت: به نظر ما این یک فرصت برای ایشان است.

وی، از برگزاری پنجمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در روزهای ۱۳ و ۱۴ شهریور سال جاری خبر داد و گفت: اعضای این مجلس، صبح پنجشنبه(۱۵ شهریور) پس از حضور در مرقد مطهر امام‌خمینی(ره) با مقام معظّم رهبری دیدار خواهند کرد.

نظرات بینندگان