arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۶۹۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷

دومین دادگاه مشایی ۱۲ شهریور برگزار می‌شود

نخستین جلسه دادگاه علنی رسیدگی به اتهامات اسفندیار رحیم مشایی روز شنبه سوم شهریور جاری قرار بود که ساعت ۱۰ صبح آغاز شود، اما به علت حضور نیافتن وی در دادگاه، در زمان مقرر تشکیل نشد، اما پس از مدتی مشایی به همراه وکیل خود در دادگاه حاضر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دومین جلسه رسیدگی به پرونده اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهوری سابق، روز یکشنبه دوازدهم شهریور در شعبه اول دادگاه انقلاب اسلامی تشکیل می شود.

به گزارش ایرنا، سید عادل حیدری و سید علی اصغر حسینی دو وکیل رئیس دفتر رئیس جمهوری سابق روز چهارشنبه برای پیگیری پرونده نامبرده در دادگاه انقلاب حضور یافتند.

نخستین جلسه دادگاه علنی رسیدگی به اتهامات اسفندیار رحیم مشایی روز شنبه سوم شهریور جاری قرار بود که ساعت 10 صبح آغاز شود اما به علت حضور نیافتن وی در دادگاه، در زمان مقرر تشکیل نشد اما پس از مدتی مشایی به همراه وکیل خود در دادگاه حاضر شد.

همچنین حسب اعلام رئیس دادگاه در مهلت تنفس، به متهم و وکلای وی، فرصت داده شد که بار دیگر کیفرخواست را ملاحظه و نسخه برداری کنند و برای تدارک دفاع، مهیا شوند.

روز 26 اسفند سال 96 بود که دادسرای عمومی و انقلاب تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: «حسب دستور قضایی بازپرس دادسرای عمومی تهران اسفندیار رحیم‌مشایی توسط مأمورین پلیس دستگیر و به ‌منظور انجام تحقیقات بازداشت شد.»

نظرات بینندگان