arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷

افزونه جدید گوگل برای «اندروید گو» رونمایی شد / پشتیبیانی از 28 زبان زنده دنیا

گوگل از جدیدترین افزونه های خود در قالب اندروید گو رونمایی کرد.این افزونه به کاربر کمک می کند خبرها را با صدای بلند بشنود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

گوگل از جدیدترین افزونه های خود در قالب اندروید گو رونمایی کرد.این افزونه به کاربر کمک می کند خبرها را با صدای بلند بشنود.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج، از این پس اندروید گو می تواند متن صفحات اینترنت را با صدای بلند بخواند.در واقع این برنامه می تواند صفحات وب را به صورت صوتی برای شما بخواند و کلمات را درخشان کند.

جالب است بدانید این سرویس به 28 زبان ارائه می شود که زبان های محلی هندی اعم از هندی ، بنگالی ، مالایایی ، ماراتی و تامیل شامل این زبان ها است.

این سرویس با اینترنت 4G  کارایی مناسبی  دارد.این افزونه از امروز برای تمام کاربران  سراسر جهان قابل استفاده استاین افزونه در کنار تلفن های همراه ارزان قیمت می تواند ترکیبی استثنایی برای کاربران داشته باشد.

افزونه مذکور می تواند به راحتی مطالب را به زبان خود فرد بخواند. این افزونه فقط برای صفحات سایت ها کاربرد دارد و می تواند کلمات را در حین مطالعه درخشان کند.

افزونه مذکور  می تواند زمان مطالعه مطالب در وب سایت ها را تسهیل کند و کاربران استفاده  بهتری از مطالب داشته باشند.گوگل اعلام کرده  که قصد دارد از این افزونه برای دیگر تکنولوژی های خود نیز استفاده کند .

 

نظرات بینندگان