arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۱ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۷

تصمیم زهرا نعمتی بعد از جنجال حذف از مسابقات آسیایی

بدون شک یکی از چهره‌های بازی‌های آسیایی که خبرنگاران زیادی روی او زوم کرده‌اند، زهرا نعمتی است. نعمتی سفر پر التهابی را پشت سر گذاشت و به لطف بی‌برنامگی‌های مسوولان فدراسیون تیرو کمان به چهره خاص این دوره از مسابقات تبدیل شد. حالا کنار زمین همه چشم‌ها به دنبال او می‌گردد و عکاسان هم لنزهای خود را روی چهره او زوم می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تصمیم زهرا نعمتی بعد از جنجال حذف از مسابقات آسیاییاما به همان اندازه که نعمتی سوژه رسانه‌های خبری است، تحت نظارت مسوولان فدراسیون تیرو کمان هم هست. در هر مسابقه شعبانی‌بهار، رییس فدراسیون تیر و کمان و همچنین دباغ نایب رییس این فدراسیون حکم بادیگارد زهرا را دارند تا خبرنگاری از کنار او رد نشود، چه برسد به مصاحبه اما در لابه‌لای تمام این تدابیر امنیتی که برای زهرا اتخاذ شده، فرصتی فراهم شد تا چند دقیقه‌ای با او صحبت کنم.

زهرا قصد دارد خودش را برای پاراآسیایی آماده کند. ترجیح می‌دهد وارد حاشیه نشود و درباره خیلی از مسائل فعلا صحبت نکند: «وقتی در این مسابقات شرکت می‌کنی یعنی باید با تمام شرایط خودت را وفق دهی. این مسابقات با پاراآسیایی فرق دارد. وقتی روز مسابقه دیر رسیدم و گفتم شرایطم فرق دارد، همین را گفتند. من هم چیزی نگفتم چون معتقدم حرف درستی است.»

حالا پرونده بازی‌های آسیایی جاکارتا برای نعمتی بسته شده است. خاطره تلخی که باعث شده بعد از هر مسابقه هم‌تیمی‌هایش آهی بکشد و بگوید: «نمی‌دانم حکمت چه بود؟»

نعمتی برای اینکه نشان دهد می‌خواهد از همه چیز دور شود، می‌گوید: «می‌خواهم تا پاراآسیایی آرامشم به هم نخورد. بنابراین در این روزها موبایل و هر نوع وسیله ارتباطی‌ام را قطع می‌کنم.»

نظرات بینندگان