arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۷

سانحه برای هواپیمای آمریکایی «بوئینگ 737» در فرودگاه سوچی

یک فروند بوئینگ «737» روسیه با 164 مسافر و 6 خدمه هنگام فرود بر باند فرودگاه سوچی با حادثه مواجه شده و آتش گرفت.این هواپیما هنگام نشستن بر باند فرودگاه در اوائل صبح شنبه با وزش باد شدید و باران سنگین مواجه می‌شود و به دلیل لغزندگی سطح باند فرودگاه، از باند خارج شده با موانع اطراف برخورد کرده و آتش می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

یک فروند «بوئینگ 737» ساخت آمریکا متعلق به یک شرکت روسی حین نشستن در باند فرودگاه دچار سانحه شد و از باند خارج گردید.

به گزارش فارس، یک فروند بوئینگ «737» روسیه با 164 مسافر و 6 خدمه هنگام فرود بر باند فرودگاه سوچی با حادثه مواجه شده و آتش گرفت.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «بی. بی. سی» این هواپیما متعلق به شرکت «یوتایر» بود.

بر اساس این گزارش، این هواپیما هنگام نشستن بر باند فرودگاه در اوائل صبح شنبه با وزش باد شدید و باران سنگین مواجه می‌شود و به دلیل لغزندگی سطح باند فرودگاه، از باند خارج شده با موانع اطراف برخورد کرده و آتش می‌گیرد.

آنطور که منابع روسی اعلام کرده اند در جریان این حادثه 18 نفر مصدوم شدند که بین آن‌ها سه کودک نیز مشاهده می‌شود. برخی از مجروحان این حادثه نیز دچار سوختگی شده و عده‌ای دیگر هم با گاز کربن مونوکسید مسموم شدند. در این حادثه بخشی از بال هواپیما آسیب دیده و موتور چپ آن نیز آتش گرفت.

 

تصویری از هواپیمای آتش گرفته

این در حالی است که به محض بروز این حادثه کمیته تحقیقات روسیه با عزیمت به فرودگاه سوچی بررسی دلایل فنی بروز این سانحه را آغاز کرده است.

ماه گذشته نیز سقوط یک بالگرد متعلق به شرکت یاد شده در شمال غربی سیبری منجر به مرگ 18 نفر شد.

نظرات بینندگان