arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۵ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۷

نتیجه نهایی کارشناسی ارشد ۹۷ اعلام شد

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی قبول شدگان آزمون کارشناسی ارشد نا پیوسته سال ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و داوطلبان برای آگاهی از وضعیت خود می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۷ اعلام شد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛ گفت: فهرست اسامی قبول شدگان آزمون کارشناسی ارشد نا پیوسته سال ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد و داوطلبان برای آگاهی از وضعیت خود می‌توانند به این سایت مراجعه کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش درباره ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد اظهار کرد: ظرفیت پذیرش در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال ۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد ۱۵۴ هزار و ۳۸۳ نفر است.

توکلی ادامه داد: از تعداد ۵۷۵ هزار و ۶ داوطلب حاضر در جلسه آزمون، ۲۸۸ هزار و ۹۰ نفر زن و ۲۸۶ هزار و ۹۱۶ نفر مرد هستند؛ در واقع ۵۰.۱۰ درصد حاضرین در جلسه زن و ۴۹.۹۰ درصد مرد هستند همچنین از میان داوطلبان حاضر ۹۹.۸۲ درصد مجاز به انتخاب رشته شدند و تعداد ۳۸ هزار و ۸۷۷ نفر در دو کدرشته امتحانی مجاز شده اند .

وی با اشاره به ثبت نام داوطلبان بیان کرد: مدارک لازم و تاریخ ثبت‌نام روی سایت دانشگاه محل قبولی بارگذاری شده است و در صورتیکه چنین اطلاعاتی در سایت دانشگاه محل قبولی افراد قرار نگرفته باشد داوطلبان می‌توانند در روزهای چهارشنبه 14 شهریور، شنبه 17 و یکشنبه 18 شهریور ماه با در دست داشتن مدرک لازم به محل قبولی خود مراجعه کنند.

نظرات بینندگان