arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷

نشت آمونیاک عامل بوی بد در شیراز/یک کارگر مسموم شد

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی فارس در این ارتباط گفت: صبح امروز یک کارگر بر اثر استنشاق گاز آمونیاک مسموم و توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منقل شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

نشت گاز آمونیاک در کارخانه‌ تولید یخ شیراز دلیل بوی بد و مشمئز کننده صبح امروز که بخشی از شیراز را درگیر کرده بود اعلام شد، حادثه‌ای که به مسمومیت یک کارگر انجامید.

به گزارش ایسنا، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان فارس در این ارتباط به خبرنگاران گفت: صبح امروز یک کارگر بر اثر استنشاق گاز آمونیاک مسموم و توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان منقل شد.

دکتر محمدجواد مرادیان با بیان اینکه حضور به‌موقع ماموران اورژانس و انجام اقدامات پیش‌بیمارستانی و انتقال سریع فرد مصدوم به بیمارستان، باعث نجات جان کارگر مسموم شد، گفت: ساعت ۷ و ۳۴ دقیقه‌ی صبح امروز این حادثه به مرکز اورژانس در شیراز اعلام شد.

او اضافه کرد: بلافاصله پس از تماس با اورژانس شیراز و اعلام وقوع این حادثه، دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام و امدادگران پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی، فرد مسموم را به بخش مسمومیت‌های بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) انتقال دادند.

رئیس اورژانس فارس محل این حادثه را یکی از کارخانه‌های یخسازی اعلام و اضافه کرد: تا انتهای عملیات پاکسازی و ایمن سازی، نیروهای اورژانس در محل استقرار داشتند .

نظرات بینندگان