arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از عینک های جدید اسنپ تا فروشگاه اینترنتی اینستاگرام

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

اسنپ تصمیم گرفته فریم های جدیدی را برای عینک های خود استفاده کند. این فریم ها بخشی از مسیر راه اندازی فریم های جدید برای« Spectacles 2» است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مایکروسافت از دسته های جدید  ایکس باکس خود رونمایی کرد. این دسته ها برای بازیکنانی که دچار معلولیت هستند طراحی شده است. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 شرکت اسکایپ اعلام کرد که در نسخه آخر برنامه خود از افزونه ضبط تماس های تصویری رونمایی خواهد کرد. البته این موضوع را متذکر شد که این به روز رسانی هنوز برای ویندوز 10 آماده نشده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 فیسبوک قصد دارد گام بزرگی در سیستم تجارت الکترونیکی برداشته و از برنامه فروشگاه مستقل اینستاگرام پرده برداری کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تنش بین ماموران امنیتی و معترضان در لیبی از کوچه های پایتخت لیبی وارد فیسبوک شده و این روزها افزون بر تیراندازی های واقعی شاهد حملات فیسبوکی مخالفان هستیم.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت آمازون موفق شد به عنوان دومین شرکت 1تریلیون دلاری جهان پس از اپل رکورد خود را ثبت کند. این اتفاق برای سهامداران و کارکنان آمازون حائز اهمیت بسزایی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدیر ارشد امنیتی پیشین فیسبوک هشدار داد که ایالات متحده در شرایطی ایمن تر ازسال 2016 در حوزه انتخابات آنلاین نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان