arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۸۵۲۲
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۲ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۷
سپاه حفاظت انصار المهدی:

شایعه تیراندازی در اطراف نهاد ریاست جمهوری تکذیب شد / این صدا ناشی از افتتاحیه مغازه ساندویچ فروشی بوده

معاون روابط عمومی سپاه حفاظت انصار المهدی ادعای برخی رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی مبنی بر تیراندازی در اطراف نهاد ریاست جمهوری را تکذیب کرد. این صدا ناشی از افتتاحیه مغازه ساندویچ فروشی و آتش‌بازی آن بوده و هیچگونه تیراندازی در کار نبوده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شایعه تیراندازی در اطراف نهاد ریاست جمهوری تکذیب شد / این صدا ناشی از افتتاحیه مغازه ساندویچ فروشی بوده

معاون روابط عمومی سپاه حفاظت انصار المهدی ادعای برخی رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی مبنی بر تیراندازی در اطراف نهاد ریاست جمهوری را تکذیب کرد.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، در همین رابطه یک مقام آگاه در معاونت روابط عمومی سپاه حفاظت انصارالمهدی اظهار داشت: این صدا ناشی از افتتاحیه مغازه ساندویچ فروشی و آتش‌بازی آن بوده و هیچگونه تیراندازی در کار نبوده است.

در همین حال، معاون امنیتی و سیاسی فرمانداری تهران درباره خبر شنیده شدن صدای تیراندازی در اطراف نهاد ریاست‌جمهوری گفت: از جزئیات ماجرا بی‌خبریم و در حال پیگیر ی موضوع هستیم.

عبدالعظیم رضایی درباره خبر مربوط به شنیده شدن صدای تیراندازی در اطراف نهاد ریاست‌جمهوری گفت: ما هم در همین حد که در رسانه‌ها درباره تیراندازی ممتد در اطراف این محل گزارش شده اطلاع داریم.

وی افزود: از جزئیات ماجرا بی‌خبریم و در حال پیگیر ی موضوع هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار تهران نیز گفت: «هیچ حادثه یا مورد امنیتی از جمله وقوع تیراندازی در اطراف نهاد ریاست جمهوری رخ نداده است.»

او گفت که "در حوالی میدان حر یا پاستور که در نزدیکی نهاد ریاست جمهوری قرار دارند چند دقیقه پیش به علت برگزاری مراسم جشن عروسی شهروندان، صدای ترقه و فشفشه شنیده شده و تداعی صدای تیراندازی بوده است."

نظرات بینندگان