arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷

کمک 1 میلیارد دلاری اپل به آسیب دیدگان طوفان فلورانس / حداقل 490 هزار خانه و محل کار در خطرند

اپل مبلغ 1 میلیون دلار را برای کمک به آسیب دیدگان طوفان فلورانس به صلیب سرخ اهدا کرد.این طوفان اهالی کارولینای شمالی را به شدت متضرر خواهد کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اپل مبلغ 1 میلیون دلار را برای کمک به آسیب دیدگان طوفان فلورانس به صلیب سرخ اهدا کرد.این طوفان اهالی کارولینای شمالی را به شدت متضرر خواهد کرد.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، مدیر عامل شرکت اپل؛ تیم کوک  گفت: اپل یک میلیون دلار به صلیب سرخ فرستاده است تا اقدام به کمک های اضطراری و کمک های پس از فاجعه کند.
تیم کوک در پیامی نوشت: "اهالی کارولینا در قلب ما هستند. برخی از کارکنان ما از اهالی کارولینا هستند و ماهمه افرادی که در مسیر طوفان فلورانس هستند،آرزوی سلامت می کنیم. بر همین اساس اپل مبلغ 1 میلیون دلار به صلیب سرخ اهدا می کند."
اهالی کارولیناها در قلب ما هستند برای کارکنان ما وجود دارد، اولین پاسخ دهنده ها و هر کس در مسیر طوفان فلورانس، لطفا ایمن باشید. برای کمک به کسانی که تحت تاثیر قرار گرفته اند، اپل مبلغ 1 میلیون دلار به صلیب سرخ اهدا می کند.
تیم کوک به طور منظم فعالیت هایی خیرخواهانه ترتیب می دهد.شرکت اپل برای طوفان هاروی در سال 2017 نیز مبلغ  5 میلیون دلار اهدا کرد و البته  1 میلیون دلار برای کمک به مقابله با آتش سوزی های کالیفرنیا اهدا کرد.
البته شرکت هایی مثل ورایزون نیز اقداماتی مشابه برای حل چنین مشکلاتی ارائه کرده اند. نمونه ساده این موضوع اعطای خدمات تماس رایگان برای اهالی جورجیا، کارولینای شمالی، کارولینای جنوبی و ویرجینیا است. 

شرکت فیس بوک  نیز بسته های ایمنی ویژه ای را برای طوفان فلورانس فعال کرد.طوفان فلورانس اوایل روزجمعه در ساحل کارولینای شمالی دیده شد و حداقل 490هزار خانه و کسب و کار را در برگرفت و البته نزدیک به 1500 پرواز را نیز لغو کرد.

برچسب ها: شرکت اپل ، فناوری
نظرات بینندگان