arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۶۳۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۵ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۷

پیکر "مجید غلام نژاد" به رشت انتقال داده شد

ظهر امروز (شنبه) با حضور مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، بستگان و دوستان "مجید غلام نژاد" مراسم وداع با پیکر زنده یاد مجید غلام نژاد برگزار شد و پیکر مدافع پیشین تیم ملی فوتبال با هماهنگی و پیگیری‌های باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس به وسیله آمبولانس به شهر رشت انتقال داده شد تا مراسم تشییع و تدفین در زادگاهش برگزار شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

مراسم وداع با "مجید غلام نژاد" مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران و استقلال تهران در آرامستان بندرعباس برگزار شد.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز (شنبه) با حضور مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس، بستگان و دوستان "مجید غلام نژاد" مراسم وداع با پیکر زنده یاد مجید غلام نژاد برگزار شد و پیکر مدافع پیشین تیم ملی فوتبال با هماهنگی و پیگیری‌های باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس به وسیله آمبولانس به شهر رشت انتقال داده شد تا مراسم تشییع و تدفین در زادگاهش برگزار شود.

غلام نژاد صبح روز گذشته (۲۳ شهریور) بر اثر غرق شدگی در رودخانه هماگ (جاماش) در حوزه آبخیز سراب جاماش بیخ (بندرعباس)، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان بندرعباس در منطقه سیاهو استان هرمزگان نیز دیده از جهان فرو بست.

مجید غلام‌نژاد متولد ۲۸ خرداد ۱۳۶۲ است و تخصصش بازی در پست دفاع راست بود. وی در فوتبال ایران از امیدهای سایپا چهره شد و بهترین دوران فوتبال خود را در این همین باشگاه سپری کرده است. او که به عنوان یک مهاجم به فوتبال ایران معرفی شد، با نظر علی دایی به پست دفاع راست نقل مکان کرد و با درخشش در این پست به تیم ملی هم رسید و زیر نظر دایی در چند مسابقه در همین پست به میدان رفت. غلام نژاد بعد از سایپا به پاس همدان رفت و پس از آن دوباره با سایپا برگشت و یک نیم فصل هم در استقلال بازی کرد. وی سپس راهی شاهین پارس جنوبی شد و در ادامه فوتبالش به شهرداری بندرعباس رفت و پس از خداحافظی از دنیای فوتبال به همراه همسرش یک باشگاه بدنسازی را در بندرعباس اداره می‌کرد.

نظرات بینندگان