arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۲۹۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۳ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ناامنی گوگل چین تا ماجرای نامگذاری آیفون های جدید

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

گزارش ها حکایت از آن دارند که گوگل چین اقدام به سرقت اطلاعات کاربران می کند. این موضوع باعث ابراز نگرانی بسیاری از کارمندان شرکت گوگل شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از آیفون XS ، شرکت اپل همچنان با مشکل نامگذاری آیفون 2019 مواجه است. طی روزهای گذشته مدل های آیفون جدید XS، XR و XS Max به بازار موبایل معرفی شدند اما به نظر می رسد مشکل نام گذاری کماکان ادامه دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مترجم هوشمند موسوم به AI Pocket محصولی ویژه برای کاربرانی است که سفرهای خارجی پر تعدادی دارند و مایلند در هر نقطه از جهان به زبان محلی سخن بگویند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از تحلیلگران اقتصادی معتقند گرچه دونالد ترامپ طی ماه های اخیر حملاتی کوبنده علیه آمازون ترتیب داد، اما واقعیت این است که اقتصاد ایالات متحده به شرکت جف بیزوس نیازمند است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

طرح های مفهومی بی ام دبلیو جدید رونمایی شده و این طرح ها چشم ها را به خود خیره کرده اند. اما این خودرو هوشمند چه ویژگی هایی دارد؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بررسی های گروهی از پژوهشگران نشان داده که بازی «فورتنایت» می تواند زمینه ساز طلاق بسیاری از افراد شود. این موضوع عجیب موجی از حیرت را به علاقه مندان بازی های کامپیوتری تزریق کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نمودار و الگوهای مصرف خریداران برند اپل نشان می دهد نرخ خرید آیفون های جدید نسبت به سال های گذشته روندی نزولی طی کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان