arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۲۴۴
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۶ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۷

ماشین حساب گوگل به روز رسانی می شود / از تغییرات ظاهری تا ویژگی های کارکردی

شرکت گوگل تصمیم گرفته تغییراتی جدید در ماشین حساب خود ایجاد کند. درواقع شرکت گوگل بیش از هر چیز امیدوار است در زمینه طراحی ظاهری برنامه های خود تغییرات ایجاد کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت گوگل تصمیم گرفته تغییراتی جدید در ماشین حساب خود ایجاد کند. درواقع شرکت گوگل تصمیم گرفته که تغییراتی اساسی در زمینه طراحی ظاهری برنامه های خود ایجاد کند.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج،بعد از اعمال تغییرات برای مرورگر کروم، پیام رسان اندروید و بسیاری از برنامه های دیگر، این شرکت تصمیم گرفته که برای برنامه ماشین حساب نیز تغییراتی ایجاد کند.

شرکت گوگل طی چند ماه اخیر تلاش کرده تا کیفیت برنامه های خود را بالاتر برده و با ایجاد تغییرات ظاهری جدید بتواند کاربران بیشتری را به خود جلب کند. قطعا این تغییرات باعث افزایش محبوبیت این برنامه برای کاربران و علاقه مندان به برنامه های تولیدی شرکت گوگل می شود.

این کمپانی اعلام کرده که تغییراتی در زمینه فونت و نوشته های این برنامه هم اعمال خواهد کرد که می تواند باعث جذابیت بیشتر این برنامه شود.

افزون بر این تغییرات جدید دیگری برای این برنامه صورت گرفته انجام شده که می تواند این ماشین حساب را  تبدیل به عدد صفر و نقطه کند.

این تغییرات جدید از هم اکنون قابل مشاهده هستند و شما با به روزرسانی این نرم افزار می توانید از آن استفاده کنید و از دیدن این شکل ظاهری جدید لذت ببرید. امکان دارد برای بعضی از کاربران این به روزرسانی دیرتر ارائه شود ولی باز هم از جذابیت آن کاسته نمی شود.

نظرات بینندگان