arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از خودرو الکتریکی قطری ها تا تاکسی پرنده آلمانی ها

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 قطر با همکاری یک شرکت ژاپنی نوعی خودرو الکتریکی تولید خواهد کرد. این خودرو تا سال 2022 وارد خط مونتاژ می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

باج افزار جدید موسوم به «virobot»  یکی از خطرناک ترین نسخه های بدافزاری است که تا کنون شناسایی شده است. این باج افزار می تواند کامپیوتر شما را به یک ابزار یا سلاح هکری تبدیل کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

افشای برخی از ایمیل های داخلی کارمندان شرکت گوگل حاشیه ساز شد. ایمیل هایی که حکایت از تلاش برخی کارمندان برای دور زدن قوانین مهاجرتی ترامپ علیه کشورهای عمدتا مسلمان دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ترن هوایی سریع السیر چینی ها با هدف اتصال دو شهر در نزدیکی مرزهای اصلی چین آغاز به کار کرد. این ترن هوایی با هدف افزایش مبادلات اقتصادی فعالیت می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تاکسی پرنده های آلمانی موسوم «volocopter» آماده پرواز بر فراز شهرهای آلمان شدند. این تاکسی ها از سال 2017 مراحل آزمایشی را طی کرده اند و اکنون آماده تغییر صنعت حمل و نقل آلمانند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شب گذشته برای بسیاری از کاربران اپل شبی مهم بود. صف های عظیم و طویل خریداران آیفون ساعت ها منتظر بودند تا گوشی های جدید و محبوب خود راخریداری کنند. در این میان شرکت هوآوی از آب گل آلود ماهی گرفت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فولکس واگن یک کارخانه الکتریکی جدید در آمریکای شمالی احداث خواهد کرد. این کارخانه با هدف تولید و ارائه خودرو الکتریکی تا سال 2022 طراحی می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری ، تکنولوژی
نظرات بینندگان