arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۰ - ۰۱ مهر ۱۳۹۷

بن سلمان: به هیچ کس اجازه نمی‌دهیم به حاکمیت ما تعرض کند

ولیعهد عربستان به مناسبت سالگرد تاسیس این کشور و روز ملی عربستان تاکید کرد: کشور عزیز ما که اسلام از آن نشات گرفته و انوار نبوت از آن ساطع شده، به اصول این دین پایبند باقی خواهد ماند و باجدیت با افراط‌گرایی و تروریسم مبارزه خواهد کرد و به هیچ کس اجازه نخواهد داد به حاکمیت ما تعرض و یا امنیت کشور را مختل کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ولیعهد عربستان به مناسبت سالگرد تاسیس این کشور و روز ملی عربستان تاکید کرد: به هیچ کس اجازه نخواهیم داد به حاکمیت کشور ما تعرض کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه شبکه العربیة، محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان در هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس کشورش با اشاره به رشد و شکوفایی که عربستان در حاکمیت سلمان بن عبد العزیز، پادشاه این کشور شاهد آن است، تاکید کرد: هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس عربستان مناسبتی است که یادی کنیم از عبدالعزیز بن عبد الرحمان آل سعود، موسس عربستان که کشور را یکپارچه و ستون‌های آن را پی‌ریزی کرد و پس از او فرزندانش به این راه ادامه دادند و این کشور بزرگ را ساختند.

بن سلمان تاکید کرد: ما در روز ملی به جایگاه‌ بالایی که کشورمان در جهان و در میان کشورهای عربی و اسلامی به دست آورده، نقش کارآمدش در برقراری امنیت و صلح منطقه‌ای و جهانی، دستاوردهای اقتصادی و توسعه‌ای، تعمیق اصول شفافیت و عدالت در راستای تقویت مبارزه با فساد و تلاش جدی برای تحقق اهداف رویکرد ۲۰۳۰ می‌بالیم.

ولیعهد عربستان افزود: کشور عزیز ما که اسلام از آن نشات گرفته و انوار نبوت از آن ساطع شده، به اصول این دین پایبند باقی خواهد ماند و باجدیت با افراط‌گرایی و تروریسم مبارزه خواهد کرد و به هیچ کس اجازه نخواهد داد به حاکمیت ما تعرض و یا امنیت کشور را مختل کند.

نظرات بینندگان