arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۰۴ مهر ۱۳۹۷

دیدار محمود عباس با رهبر اپوزیسیون اسرائیل

رهبر اپوزیسیون اسرائیل در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نیویورک بر ضرورت بازگشت این تشکیلات به میز مذاکرات با آمریکا تاکید کرد.تسیپی لیونی در این دیدار با اشاره به "خطرناک بودن اوضاع" از عباس خواست با تکیه بر راهکار تشکیل دو کشور -کشور فلسطین عاری از سلاح در کنار کشور اسرائیل- بر سر میز مذاکره با ایالات متحده بازگردد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رهبر اپوزیسیون اسرائیل در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در نیویورک بر ضرورت بازگشت این تشکیلات به میز مذاکرات با آمریکا تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری سومریه نیوز، تسیپی لیونی، رهبر ائتلاف احزاب اپوزیسیون اسرائیل در حاشیه نشست‌های مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد.

وی در این دیدار با اشاره به "خطرناک بودن اوضاع" از عباس خواست با تکیه بر راهکار تشکیل دو کشور -کشور فلسطین عاری از سلاح در کنار کشور اسرائیل- بر سر میز مذاکره با ایالات متحده بازگردد.

لیونی گفت: اپوزیسیون و اکثر مردم اسرائیل از اصل راهکار تشکیل دو کشور حمایت می‌کنند اما ما با هرگونه اقدامات یک جانبه در محافل بین‌المللی علیه اسرائیل مخالفت خواهیم کرد.

وی افزود: کمک مالی به خانواده‌های "تروریست‌ها" و اقدامات در دادگاه کیفری بین‌المللی لاهه غیر قابل قبول است و منجر به بی اعتمادی و تقویت تندروها می‌شود.

لیونی تصریح کرد، هدف از نشست با عباس توقف تنش میان اسرائیل و تشکیلات خودگردان و تلاش برای از سر گرفتن مذاکرات است.

قرار است عباس و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل روز پنجشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کنند.

نظرات بینندگان