arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۷

دایی نامزد بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌ها شد

علی دایی بهترین گلزن جهان در آستانه کسب افتخاری دیگر است. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دایی نوشت: هیچ بازیکن در تاریخ فوتبال بیشتر از علی دایی گل نزده است و او با زدن ۱۰۹ گل ملی آقای گل فوتبال جهان است. او در جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ با زدن ۸ گل بهترین گلزن این رقابت‌ها شد. البته دایی در سال ۲۰۰۰ در لبنان ۳ گل دیگر در این رقابت‌ها زد و ۴ سال بعد در چین نیز ۲ گل به ثمر رساند تا بهترین گلزن این رقابت‌ها شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نامزد‌های بهترین مهاجمان تاریخ جام ملت‌های آسیا را معرفی کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علی دایی بهترین گلزن جهان در آستانه کسب افتخاری دیگر است. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره دایی نوشت: هیچ بازیکن در تاریخ فوتبال بیشتر از علی دایی گل نزده است و او با زدن ۱۰۹ گل ملی آقای گل فوتبال جهان است. او در جام ملت‌های آسیا ۱۹۹۶ با زدن ۸ گل بهترین گلزن این رقابت‌ها شد. البته دایی در سال ۲۰۰۰ در لبنان ۳ گل دیگر در این رقابت‌ها زد و ۴ سال بعد در چین نیز ۲ گل به ثمر رساند تا بهترین گلزن این رقابت‌ها شود.

۸ رقیب دایی در این رای گیری به شرح زیر است: لی دونگ گوک (کره جنوبی) -نائوهیرو تاکاهارا (ژاپن) - یونس محمود (عراق) - یاسر القحطانی (عربستان) - علی مبخوت (امارات) -جاسم الهویدی (کویت) - تیم کاهیل (استرالیا) -الکساندر گنریخ (ازبکستان).

هواداران فوتبال می‌توانند با مراجعه به سایت AFC به علی دایی، کاپیتان تیم ملی کشورمان رای بدهند.

دایی نامزد بهترین مهاجم تاریخ جام ملت‌ها

نظرات بینندگان