arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۱۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۷

گروه خودروسازی هوندا 232 هزار خودرو را به علت نقص فنی فراخواند / مدل های «اینسایت» و «آکورد» مشکل نرم افزاری دارند

 گروه خودروسازی هوندا 232 هزار خودرو از مدلهای اینسایت و  آکورد خود را به علت نقص در دوربین های عقب فراخواند. این نقص از یک اشکال نرم افزاری ریشه می گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 گروه خودروسازی هوندا 232 هزار خودرو از مدلهای اینسایت و  آکورد خود را به علت نقص در دوربین های عقب فراخواند. این نقص از یک اشکال نرم افزاری ریشه می گیرد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، دوربه نظر می رسد برخی از دوربین های پشتی این خودروها دارای مشکلاتی جدی هستند. این اشکال نرم افزاری باعث شود که دوربین تصاویر روی صفحه نمایش اطلاعات خودرو را نمایش ندهد.

بر اساس اطلاعات اولیه این نقص در مدل های هوندا اینسایت 2019 و هوندا آکورد 2018 وجود دارد. با توجه به اسناد و مدارک ارسال شده توسط اداره ایمنی ترافیک ملی (NHTSA) ، مشکل نرم افزاری مذکور  می تواند اطلاعات مهمی را که باید برای نمایش به کاربر آماده شوند به کل مسدود کند.

هوندا این فراخوان را تنها برای مدل های خود در ایالات متحده اعلام نکرده بلکه به گزارش آسوشیتد پرس، هوندا 14 هزار خودرو در کانادا،6 هزار خودرو در آلمان و 3 هزار خودرو را در کره جنوبی به علت همین مشکل فراخوانده است.

هوندا 232 هزار خودرو مدل های «اینسایت» و «آکورد» را به علت نقص فنی فراخواند

خبرخوب برای کاربران این است که اصلاح مشکل مذکور زمان زیادی نمی برد و تنها شامل یک به روز رسانی نرم افزاری می شود..

هوندا در بیانیه ای در روز جمعه گفت: "ممکن است خطای نرم افزاری در هنگام مونتاژ صفحه نمایش ایجاد شده باشد." این شرکت اعلام کرده که تا کنون هیچ گزارشی از تصادفات و جراحات مربوط به این موضوع دریافت نشده است. 

 

نظرات بینندگان