arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۷

جزئیات به روزرسانی جدید نقشه گوگل فاش شد / از اطلاعات دقیق حرکت وسایل نقلیه عمومی تا امکان پخش موسیقی درون برنامه

نقشه گوگل به روزرسانی خواهد شد و در این به روزرسانی شاهد تغییرات گسترده ای خواهیم بود. برای مثال اطلاعات مفصلی در خصوص رفت و آمدهای کاربران به آن اضافه می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نقشه گوگل به روزرسانی خواهد شد و در این به روزرسانی شاهد تغییرات گسترده ای خواهیم بود. برای مثال اطلاعات مفصلی در خصوص رفت و آمدهای کاربران به آن اضافه می شود.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی نت، شما از طریق این امکان قادر به کنترل  و پخش موسیقی درون برنامه خواهید بود.

 نقشه های گوگل از ویژگی های رفت و آمد برای برنامه های اندروید و iOS خود با اطلاعات اضافی برای کمک به سفر شما استفاده می کند.افزون بر این نقشه گوگل در بخش رفت و آمد مسیرهای جایگزین را پیشنهاد می کند تا  اگر مشکلی وجود داشته باشد به سرعت آن را حل کنید.

گوگل اعلام کرد بخش جدید جزئیات را برای هر بخش از سفر شما نشان خواهد و برای مثال در بخش هایی مثل وقفه های شدید ترافیکی و خروج اتوبوس یا قطار از مبداء و مقصد.

افزون بر این ها کاربر به تمامی اطلاعیه ها و اعلان های مرتبط با تاخیر در مسیر و یا حرکت دسترسی خواهد داشت. نکته مهم تر احترام به حقوق کاربران است چرا که اگر مایل نباشید اطلاعاتتان فاش شود، گوگل اطلاعات شما را پنهان می کند.

بر اساس این قابلیت جدید، در حال حاضر، افراد  در 80 منطقه منتخب در سراسر جهان قادر به مشاهده محل دقیق جایی که اتوبوس یا قطارشان حرکت می کند خواهند بود. بنابراین کاربران می توانند به سهولت صندلی رزرو کنند.

این به روزرسانی همچنین به شما اجازه می دهد  برنامه های جانبی مثل اسپاتیفای، گوگل پلی و بخش موسیقی را کنترل کنید. این برنامه به زودی و احتمالا طی هفته جاری رونمایی می شود.

 

 

نظرات بینندگان