arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۵۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

تاثیر توافق ایران و اروپا در سیر نزولی قیمت ارز

رییس اتحادیه طلاو جواهر مشهد گفت: شب گذشته در خیابان امام خمینی مشهد دلالان برای فروش دلار آماده شده بودند در حالی که تقاضایی برای خرید نبود و همه فروشنده بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رییس اتحادیه طلاو جواهر مشهد گفت: شب گذشته در خیابان امام خمینی مشهد دلالان برای فروش دلار آماده شده بودند در حالی که تقاضایی برای خرید نبود و همه فروشنده بودند.

محمدباقر معبودی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به سیر نزولی قیمت طلاو ارز اظهار کرد: توافق ایران و کشورهای اروپایی، قول‌هایی که کشورهای اروپایی به ایران دادند و همچنین به صفر نرسیدن صادرات نفت علت این سیر نزولی است.

وی با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند مبادلات یورو را رصد کند و حالا می‌تواند نفت خود را در بازار جهانی به راحتی بفروشد، اظهار کرد: شایعات و هیجاناتی که هفته قبل مبنی بر افزایش قیمت طلا و ارز صورت گرفته بود ریزش کرد و قیمت سکه و ارز دیشب به شدت کاهش پیدا کرد.

رییس اتحادیه طلاو جواهر مشهد ادامه داد: علت آن هم این است که بیشتر افراد فروشنده هستند و خریدار کم است و این خود به خود ریزش قیمت را تشدید می‌کند.

معبودی‌نژاد بیان کرد: دیشب تا پاسی از شب در خیابان امام خمینی مشهد دلالان برای فروش دلار آماده شده بودند در حالی که تقاضایی برای خرید نبود و همه فروشنده بودند که این تاثیر زیادی در کاهش قیمت ارز دارد، به تبع با کاهش قیمت ارز قیمت طلا و سکه هم کاهش می یابد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۰
0
0
چرا سیگنال خانمان بر انداز به دشمن می دهید
خوب همین حالا فرانسه دارایی وزارت اطلاعات را توقیف کرده
احتمالا شروع می کنند به بانبببئول بازی و تا قبل از 4 نوامبر راه کار تبادلات را ایجاد نمی کنند
اگر به آن ها بگویید به خاطر سیستم شما ارزش پول ما برگشت با همین چماق چنان به سرتان می زنند که دیگر نتوانید از جا بلند شید
و اینبار دلار بالای 20 و 50 هزرار تومن را شاهد خواهید بود
به دنبال دلایل داخلی باشد نه خارجی تا افسار روانی این اسب چموش در دستان خودتان باشد نه دیگران
نظرات بینندگان