arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۷

مسی: لیگ قهرمانان مثل توت فرنگی‌های روی شیرینی است

ستاره آرژانتینی بارسا معتقد است لیگ قهرمانان اروپا مثل توت فرنگی‌های است که روی شیرینی می‌گذارند؛ اما نباید لالیگا را فراموش کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

ستاره آرژانتینی بارسا معتقد است لیگ قهرمانان اروپا مثل توت فرنگی‌های است که روی شیرینی می‌گذارند؛ اما نباید لالیگا را فراموش کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، بارسلونا با درخشش لیونل مسی پیروزی ارزشمندی را در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورد.

آبی اناری ها که در لندن به مصاف تاتنهام رفتند با نتیجه چهار بر دو بازی را به سود خود به پایان رساندند.

مسی که در این دیدار دو گل به ثمر رساند، گفت: برابر حریف سختی به میدان رفتیم. بازی کردن در خارج از خانه به ویژه در لیگ قهرمانان اروپا سخت است. تیم حریف بازیکنان خوبی در اختیار داشت اما خوشبختانه توانستیم به پیروزی برسیم.

او ادامه داد: شب خوبی برای ما بود. در نیمه نخست بسیار خوب بودیم اما در نیمه دوم شرایط سخت‌تر شد. بعد از گل نخست تاتنهام شرایط برای ما سخت شد اما خوشبختانه چون به دنبال پیروزی بودیم باز هم گلزنی کردیم.

مسی ادامه داد: لیگ قهرمانان اروپا مثل توت فرنگی‌های است که روی شیرینی می‌گذارند. همه به دنبال قهرمانی در این رقابت هستیم اما نباید لالیگا را هم فراموش کنیم. برای قهرمانی در لیگ قهرمانان باید در لالیگا خوب ظاهر شد. ما علاوه بر قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا قهرمانی در لالیگا و جام حذفی را هم می خواهیم.

مسی با دو گل که در این دیدار به ثمر رساند ۵ گله شد و در صدر جدول بهترین گلزنان فصل جاری قرار گرفت.

نظرات بینندگان