arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۷

سخنگوی وزارت خارجه: اسراییل را نسبت به عواقب آنچه از زبان بی‌نزاکت شان نسبت به ایران جاری می‌شود هشدار می‌دهیم

سخنگوی وزارت امور خارجه درباره گستاخی رئیس رژیم نامشروع اسرائیل نسبت به مردم ایران، گفت: درندگی، تجاوز، حقارت و حیله‌گری از خصایص بارز رژیم صهیونیستی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب به نقل از اداره کل دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی در این باره افزود: سران کج‌اندیش، بدخوی و اهریمن‌صفت صهیونیستی که تاکنون تلاش می‌کردند با فریب، نیرنگ و ریاکاری خاص خود و در ادامه سیاست‌های تبلیغی مزورانه از نوع صهیونیستی آن، مردم ایران را از حکومت برخاسته از همان مردم جدا نمایند، عنان اختیار سخن از کف داده و این بار با وقاحت و خیره‌سری و صراحت افزون‌تر و با توهینی بی‌شرمانه ضمیر اهریمنی ضد ایرانی خود را آشکار کردند و باز هم نشان دادند که چگونه با موجودیت و واقعیتی به نام ایران و ایرانیان در تضاد و تعارض‌اند و در نفرتی زهرآگین و بی‌پایان می‌سوزند.
وی تصریح کرد: بی شرمانه‌تر آن که سران رژیمی که «درندگی، تجاوز، حقارت، موذی‌گری، نیرنگ و حیله‌گری» از خصایص بارز آنان است، ملتی کهن، دیرپای، با فرهنگ و شجاع را که ناجی قوم یهود بود را چنین خطاب و تاکید کند که باید به آنان گرسنگی داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: ملت بزرگ و فرهیخته ایران ضمن احترام به شان و حقوق پیروان دین حضرت موسی کلیم الله (ع) جایگاه آنان را از اقلیت فاشیست، متجاوز و افسار گسیخته حاکم بر سرزمین‌های اشغالی جدا می‌داند.
بهرامی تصریح کرد: این نژادپرستان خودشیفته و محروم از خرد و ادب را نسبت به عواقب آنچه از زبان بی‌نزاکت و تهی از اندیشه و تفکرشان نسبت به ملت ایران جاری می‌شود هشدار می‌دهیم.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان