arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۲۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۲۳ - ۱۳ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از سلفی گرفتن در حد مرگ تا اپلیکیشن تشخیص پارکینسون

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

شرکت اپل در بیانیه ای اعلام کرد با توجه به این که بلومبرگ بدون در دست داشتن مدرک معتبر در خصوص عدم امنیت سرورهای اپل ادعاهایی را مطرح کرده است، از این رسانه به علت نشر اکاذیب شکایت می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

تنها چند روز پس از حکم سنگین سازمان و کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه ایلان ماسک ، او همچنان به رفتارهای عجیب خود در توییتر ادامه می دهد. تا جایی که عده ای او را به لحاظ رفتارهای نابخردانه توییتری همپایه دونالد ترامپ می دانند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران سوئیسی نوعی اپلیکیشن هوشمند برای تشخیص و درمان بیماری پارکینسون طراحی کرده اند. این اپلیکیشن هوشمند از 4 برنامه آزمایشی پشتیبانی می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس یک مطالعه جدید، بیش از 80 درصد از حساب های توییتری که در طول انتخابات 2016 ایالات متحده اطلاعات غلطی را منتشر می کردند، همچنان فعال هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پژوهش ها نشان می دهد که بیش از 259 نفر در سراسر جهان طی 6 سال گذشته بر اثر عکاسی جان باختند. این موضوع وقتی عجیب تر می شود که بدانیم همه این افراد در حال سلفی گرفتنبودند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان