arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۰ - ۱۵ مهر ۱۳۹۷

واکنش مدیرعامل توتال به صعودی شدن قیمت نفت: قیمت نفت به به تقاضا آسیب می‌زند

مدیرعامل شرکت نفت توتال فرانسه اعلام کرد با توجه به اینکه قیمت نفت رو به صعود است و احتمال رسیدن آن به صد دلار در هر بشکه وجود دارد همه چیز در بازار نفت امکان پذیر است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، پاتریک پویانه مدیرعامل شرکت نفت توتال فرانسه طی مصاحبه‌ای گفت:‌با توجه به بالا رفتن قیمت نفت واحتمال صعود آن به بالای صد دلار همه چیز بر بازار نفت امکان پذیر است.

پویانه در سخنان خود در کنفرانس هفته انرژی روسیه گفت: همه چیز امکان پذیر است. چیزی که طی 2 تا 3 سال آینده ما تجربه کردیم نوسان شدید قیمت نفت بوده است.

وی معتقد است: تنش‌های ژئوپلیتیک در حال بالا بردن قیمت نفت است.

مدیرعامل شرکت نفت توتال فرانسه می‌گوید: قیمت‌ها هم اکنون به قدری بالا رفته است که در حال تاثیرگذاری منفی بر تقاضای نفت در بازارهای نوپدید است.

پویانه ادامه داد: برای سرمایه‌گذاری نیاز به این میزان افزایش قیمت نفت نیست و ما در توتال می‌توانیم با قیمت 50 دلار در هر بشکه به فعالیت خود ادامه دهیم.

مدیرعامل شرکت نفت توتال فرانسه افزود: قیمت نفت بین 60 تا 65 دلار برای آنکه شرکت‌های نفتی اقدام به سرمایه‌گذاری در اکتشاف و تاسیس پروژه‌های تولید نفت کنند، کافی است.

برخی کارشناسان بر این باورند این امکان وجود دارد قیمت نفت تا پایان سال جاری میلادی و یا اوایل سال 2019 به صد دلار در هر بشکه خواهد رسید.

منبع: فارس
نظرات بینندگان