arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۳ - ۱۵ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تبعیض جنسیتی علیه روبات ها تا برنامه های جایگزین گوگل پلی

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

ممکن است برنامه های موبایل اطلاعات فرزندتان را سرقت نکنند. اما نمی توانید مطمئن باشید کهبازی های موبایلی این کار را نمی کنند. این موضوعی است که اخیرا از سوی بسیاری از نهادها و سازمان های حمایت از کودک مطرح شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بسیاری از شرکت های مطرح جهان به دنبال استفاده از هوش مصنوعی برای پیشرفت هستند. اما چرا هوش مصنوعی تا این حد مهم است؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

قفل های هوشمند همیشه مورد توجه خانواده ها هستند چرا که امنیت خانه را تنظیم می کنند. اما انتخاب قوی ترین قفل هوشمند کار ساده ای نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فروشگاه های زنجیره ای ویت روث با همکاری سیستم های هوشمند قفل خانگی «ییل» ذر نظر دارند نوعی سیستم ویژه برای عرضه مواد غذایی به مشتریانی ایجاد کنند که در خانه نیستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

مدت زیادی از تظاهرات و اعتراضات گسترده کارمندان گوگل نسبت به همکاری این شرکت با پنتاگون نمی گذرد، اما به نظر می رسد این اعتراضات می توانند دوباره تکرار شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

همه اندرویدی ها با گوگل پلی آشنا هستند. دانلود برنامه های کاربردی و بررسی جدیدترین اپ ها و به روزرسانی ها از طریق گوگل پلی امکان پذیر است. اما اگر به گوگل پلی دسترسی نداشته باشیم چه جایگزینی در اختیار داریم؟مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

روبات ها نمونه هایی از مهم ترین آرزوهای بشر هستند که به واقعیت تبدیل شده اند. درواقع انسان از سال های دور آرزو داشته نمونه ای را مشابه با خود خلق کند. نمونه ای که اغلب با هدف فرمانبرداری از دستورات انسان و بر مبنای هوش مصنوعی طراحی می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان