arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۸ - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

باگ عجیب ساعت هوشمند اپل در استرالیا / زمان برای کاربران ایستاده است

مدل های جدید ساعت اپل دیده شده با اشکالاتی در استرالیا رو به رو شدند. اشکالاتی که زمینه را برای اعتراض بسیاری از کاربران فراهم کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدل های جدید ساعت اپل دیده شده با اشکالاتی در استرالیا رو به رو شدند. اشکالاتی که زمینه را برای اعتراض بسیاری از کاربران فراهم کرده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از سی ان بی سی، استرالیایی ها مثل بسیاری از کشورهای دیگر برای صرفه جویی در زمان و تغییر ساعت زیستی خود در روزهای ابتدایی پاییز یک به روزرسانی و تغییر ساعت را انجام می دهند. با این وجود ساعت های جدید اپل این به روزرسانی را پشتیبانی نکرده اند.

 

بر اساس شکایتی که از سوی برخی از کاربران ساعت های جدید اپل مطرح شده است، این مشکل ابتدا تنها روی صفحه اصلی گوشی تاثیر گذاشت و سپس در تمامی برنامه های ساعت موثر واقع شد.

به عبارت دقیق تر همه کاربران ساعت هوشمند  اپل سری 4 در استرالیا با مشکلی مواجه شدند که باعث می شد ساعت ها امکان به روزرسانی را از دست بدهند.

 

جالب است که برخی کاربرن تصور کردند مشکل مذکور به یک آسییب پذیری گسترده مرتبط است. اما پس از 24 ساعت اطلاعات به وضعیت بهنجار برگشت و مواردی مانند وضعیت آب و هوا را به نمایش گذاشت.

نرم افزار اپل پیش از این نیز با اشکالات مشابه  رو به رو شده است. در سال 2010، برخی از کاربران آیفون با مشکلات زنگ نخوردن ساعت زنگدار خود رو به رو شدند.

نظرات بینندگان