arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۱ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

نتانیاهو: به رغم استقرار اس ۳۰۰، فعالیت‌های «قانونی» اسرائیل علیه ایران در سوریه ادامه خواهد یافت

نخست‌وزیر اسرائیل ابراز امیدواری کرد که به راه حلی برای پایان دادن به اختلافات با مسکو دست یابد طوریکه امکان ادامه‌ هماهنگی‌ها میان نظامیان روس و اسرائیلی فراهم شود. او در ادامه‌ با تاکید بر اینکه این رژیم به دفاع از خود ادامه‌ خواهد داد، مدعی شد، فعالیت‌های "قانونی" اسرائیل در سوریه علیه ایران که اعلام کرده به دنبال نابودی اسرائیل است، ادامه خواهد یافت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که به راه حلی برای پایان دادن به اختلافات با مسکو دست یابد طوریکه امکان ادامه‌ هماهنگی‌ها میان نظامیان روس و اسرائیلی فراهم شود.

به‌ گزارش ‌ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنفرانس مطبوعاتی که پس از دیدارش با ماکسیم اکیموف، معاون نخست وزیر روسیه در شهر قدس اشغالی برگزار شد، گفت‌: فکر می‌کنم با وجود تفکری سالم و اراده‌ای خوب ما خواهیم توانست به راه حلی دست یابیم که امکان ادامه‌ هماهنگی‌های خوب میان نظامیان روس و اسرائیلی را فراهم کند.

نتانیاهو در این کنفرانس مطبوعاتی تاکید کرد که با وجود اینکه مسکو سامانه‌های موشکی اس ۳۰۰ را به یگان هوایی سوریه تحویل داده اما ما به معاون نخست وزیر روسیه اعلام کردیم که اسرائیل به بمباران اهداف دشمن در سوریه ادامه‌ خواهد داد.

همچنین نتانیاهو تصریح کرد که رژیم صهیونیستی به مقابله خود با آنچه تلاش‌های ایران برای "کنترل نظامی در سوریه و صادرات سلاح‌های جدید برای حزب الله" خواند، ادامه‌ خواهد داد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه‌ با تاکید بر اینکه این رژیم به دفاع از خود ادامه‌ خواهد داد، مدعی شد، فعالیت‌های "قانونی" اسرائیل در سوریه علیه ایران که اعلام کرده به دنبال نابودی اسرائیل است، ادامه خواهد یافت.

نتانیاهو پیشتر اعلام کرده بود که به زودی و برای اولین بار پس از حادثه سقوط هواپیمای ترابری نظامی روسیه به این کشور سفر کرده و دیداری با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه خواهد داشت.

در این حادثه که مسکو رژیم صهیونیستی را مسؤول آن دانست ۱۵ روس کشته شدند.

پوتین و نتانیاهو از آن حادثه تاکنون دست کم سه بار با یکدیگر تلفنی صحبت کرده‌اند.

این اولین دیدار نتانیاهو و یک مسؤول برجسته روسیه پس از سرنگونی جنگنده روسی در تاریخ ۱۷ سپتامبر است.

نظرات بینندگان