arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۳ - ۱۸ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هشدار پلیس لندن به زنان تا پروژه شهر هوشمند عربستان

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

پلیس لندن به زنان هشدار داده که وقتی به تنهایی قدم می زنند از هدفون استفاده نکنند به خصوص وقتی در ساعات نیمه شب یا ساعات خلوتی خیابان ها تردد می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دارا خسروشاهی مدیرعامل اوبر اعلام کرده که قصد دارد تمام تلاش خود را به کار ببندد تا همزمان با فرارسیدن سال 2019 اقدام به عرضه اولیه عمومی سهام اوبر (IPO) کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروه خودروسازی فورد برای جمع آوری مدل  جی تی فراخوان داد. به نظر می رسد این نوع خودرومستعد آتش سوزی است و می تواند جان مسافران را به خطر بیندازد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت هوآوی دو تراشه مبتنی بر هوش مصنوعی جدید  را با نام های Ascend 910 و Ascend 310 معرفی می کند.تراشه هایی که به نظر می رسد با هدف رقابت با غول های فناری ایالات متحده وارد بازار می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فورد اروپا در تلاش است با همکاری شرکت «استریت اسکوتر» یک کامیون ویژه الکتریکی برای انتقال محموله های مختلف طراحی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پروژه شهری عربستان سعودی، موسوم به «نئوم»اعضای اصلی خود را معرفی کرد. این نخستین بار است که فهرست اعضای 19 نفری این پروژه به طور رسمی مشخص می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

آنتونی فاکس، وزیر حمل و نقل دولت اوباما به عنوان افسر سیاستگذاری های امنیتی شرکت لیفت انتخاب شد. وی در نقش مشاور ارشد مدیرعامل لیفت در امور امنیتی ایفای نقش خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت گوگل در بیانیه ای از اتحادیه اروپا درخواست کرده حکم 5 میلیارد یورویی که  علیه این شرکت مطرح شده را لغو یا تجدید نظر کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان