arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۴ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

هادی العامری: الفتح و سائرون به عادل عبدالمهدی آزادی عمل کامل دادند

هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق گفت: دو ائتلاف فتح و سائرون به رهبری مقتدی صدر، رهبر جریان صدر این کشور به عادل عبدالمهدی، نخست وزیر مکلف این کشور برای انتخاب اعضای کابینه‌اش آزادی عمل کامل و بدون هیچ تاثیرگذاری از سوی این دو ائتلاف را داده‌اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس ائتلاف "الفتح" عراق در سخنانی اعلام کرد که ائتلاف تحت امرش و ائتلاف سائرون به نخست وزیر جدید عراق برای انتخاب اعضای کابینه‌اش آزادی عمل داده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، هادی العامری، رئیس ائتلاف الفتح عراق اظهار کرد: دو ائتلاف فتح و سائرون به رهبری مقتدی صدر، رهبر جریان صدر این کشور به عادل عبدالمهدی، نخست وزیر مکلف این کشور برای انتخاب اعضای کابینه‌اش آزادی عمل کامل و بدون هیچ تاثیرگذاری از سوی این دو ائتلاف را داده‌اند.

وی افزود: ما فقط یک شرط برای عبدالمهدی تعیین کردیم و آن موفقیت بود. ما آمادگی خود را برای به کاربستن تمامی تلاش‌مان به منظور حمایت از دولت وی اعلام کردیم و حامی عبدالمهدی و دولتش خواهیم ماند.

این مقام عراقی در ادامه تاکید کرد: احزاب سیاسی از طریق تشکیل روسای سه قوه موفق به رهایی از سیستم فرقه‌گرایی و طایفه‌ای شدند.

نظرات بینندگان