arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۲ - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اسرار زندگی جف بیزوس تا نامه ساندار پیچای به سناتورها

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

یک روز از زندگی ثروتمندترین فرد در جهان، می تواند برای بسیاری از افراد جذاب باشد. اما موضوع وقتی جذاب تر می شود که بدانیم صحبت در مورد جف بیزوس چهره سرشناس دنیای فناوری و مدیرعامل شرکت آمازون است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک در قالب یک پست اعلام کرد که احتمالا به زودی ویژگی لغو ارسال پیام ها را به پلتفرم پیام رسان  خود اضافه می کند. این ویژگی امکان پاک کردن یک پیام پس از ارسال را فراهم خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل به سناتورهای ایالات متحده نامه ای نوشت و در قالب این نامه به ابعاد مختلف همکاری خود با چین اشاره کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مرکز ایمنی خودرو از  دو کمپانی هیوندای و کیا درخواست کرد که یک بازبینی اساسی روی تعداد زیادی از خودروهایشان ترتیب دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برنامه طراحی روبات ویژه کودکان یکی از جدیدترین برنامه هایی است که اخیرا برای ساخت یک اسب تک شاخ وارد بازار شده و طرفدارانی پرشمار یافته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بسیاری از ما در دوران کودکی با فرفره بازی کرده ایم یا فرفره های کاغذی و چوبی را می شناسیم. اما این فرفره ها با گذشت زمان از بازی های کودکانه خارج شدند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

توفان مایکل فشار گسترده ای روی کابل های اینترنتی وارد کرده و باعث قطع سراسری اینترنت در بخش هایی از ایالات متحده شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

لری پیچ بنیانگذار گوگل ماشین پرنده خود را تا سال آینده به شکل رسمی وارد بازار خواهد کرد. این در حالیست که بازار رقابت در حوزه ماشین های پرنده بسیار داغ است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان