arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷

تصادف ۱۱ پناهجو هنگام فرار از پلیس در یونان / همگی در آتش سوختند

۱۱ پناهجو سرنشین یک خودرو در پی فرمان ایست پلیس و هنگام فرار، در منطقه شمال یونان براثر تصادف در آتش سوختند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

۱۱ پناهجو سرنشین یک خودرو در پی فرمان ایست پلیس و هنگام فرار، در منطقه شمال یونان براثر تصادف در آتش سوختند.

به گزارش ایرنا به نقل از پلیس راهنمایی و رانندگی شهر ' کاولا' واقع در شمال یونان در حالیکه خودروی حامل پناهجویان بسوی شهر تسالونیک در حال حرکت بود، با یک خودروی باری تصادف و دچار حریق شد.
خودرو حامل پناهجویان پس از درخواست پلیس برای بازرسی، اقدام به فرار و با سرعت بسیار بالایی منطقه را ترک کرد که براثر تصادف با یک خودرو باری آتش گرفت.
پناهجویان نتوانستند به موقع خودرو را ترک کنند و همگی در آتش سوختند بطوری که تشخیص هویت آنان بدون آزمایشات پزشکی، امکان پذیر نیست.
راننده خودروی باری که یونانی است در لحظات آخر توانست از خودروی خود خارج شود و از مرگ نجات یابد.
پلیس شهر کاولا گفته است، که جسد‌های سوخته این پناهجویان برای انجام آزمایشات پزشکی به پزشک قانونی محل تحویل داده شده است.
پلیس یونان اعلام کرده است: این افراد احتمالاً از منطقه اوره نزدیک مرز ترکیه در شمال وارد خاک یونان شده و قصد ورود به آتن را داشته اند.
جنگ، شرایط سخت زندگی و فقر در کشور‌های مختلف دنیا از جمله خاورمیانه و آفریقا باعث شده که تعداد زیادی از شهروندان کشور‌های جنگ زده برای نجات جان خود و فرزندانشان از خشم گروه‌های تروریستی داعش و النصره و دیگر گرو‌های تروریستی، راهی دیگر کشور‌ها شوند و هر روز شاهد کشته و یا غرق شدن تعداد زیادی از این پناهجویان در مسیر حرکت بسوی اروپا باشیم.

نظرات بینندگان