arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۵۱۶۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۲۱ - ۲۲ مهر ۱۳۹۷

سعید جلیلی: فهمی داشتیم که برجام فرجامی ندارد و با آن مخالفت کردیم / وقتی شش قدرت بزرگ دنیا با ما به مذاکره می نشینند نشانه کارآمدی نظام است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در برجام وقتی هنوز توافقی انجام نشده بود فهمی داشتیم که برجام فرجامی ندارد و برحسب وسع و وظیفه خود مخالفت را اعلام کردیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سعید جلیلی عصر امروز در نشست تبیین ابعاد فرهنگی و سیاسی چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز باید هر نفر به شکل فردی تعریف خود را از انقلاب مشخص کند.

وی با بیان اینکه خداوند به اندازه وسع انسان به او مزد و اجر می‌دهد، افزود: کسی که نسبت به انقلاب دغدغه دارد نمی‌تواند نسبت به روند آن بی تفاوت باشد اما گاهی مطرح می‌شود آیا به  اندازه وسع خود عمل کرده‌ایم؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: باید ابتدا وسع خودمان را بشناسیم و بعد کار کنیم زیرا اگر بتوانیم حرکتی جمعی داشته باشیم حرکتی ارزنده انجام داده‌ایم اما در صورت تنها ماندن هم نباید وظیفه خود را کنار بگذاریم.

جلیلی با بیان اینکه برخی بیان می‌کنند این نظام ناکارآمد بوده اما می‌گوییم پس چرا این قدر دشمن برای مقابله با آن تلاش دارد، افزود: باید امروز ببینیم تلاش دشمن در چیست و ما چهل سال کارنامه پر افتخار داریم اما دشمن اعتراف دارد که ایران از بالاترین امنیت برخوردار بوده و این بزرگترین امتیاز است.

وی با بیان اینکه امروز کارهای خوبی اتفاق افتاده که در برابر آن وظیفه داریم و باید در برابر اتفاق‌های نامطلوب حسیاست داشته باشیم، بیان داشت: در هر جا انسانهایی وجود دارند اقدامات و کارهای بسیار خوبی کرده اما باید شناسایی شده و از آنها استفاده کرد.

جلیلی گفت: امروز باید هر نفر به هر طریقی تعریف خود را از انقلاب مشخص کند که لازمه این حرکتها و در شرایطی که طرف مقابل با همه وجود به میدان آمده و به صراحت می‌گوید که از هر آنچه داریم برای مقابله با ایران استفاده می‌کنیم که با این حرفها تکلیفمان مشخص است.

وی  بیان داشت: در برجام وقتی هنوز توافقی انجام نشده بود فهمی داشتیم که برجام فرجامی ندارد و برحسب وسع و وظیفه خود مخالفت را اعلام کردیم .

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: انقلاب متکی به مردم است و از این رو باید مردم و افکار جامعه را اقناع کنیم اما اینکه برخی از تحلیل‌ها فلج کننده بد است زیرا یک تحلیل فلج کننده می‌تواند ظرفیت ها را زمین گیر کند.

جلیلی با بیان اینکه امروز ایران در پیشرفت جزو 10 کشور اول دنیا در حوزه‌های زیاد است  افزود: وقتی شش قدرت بزرگ دنیا کار خود را رها کرده به مذاکره می نشینند نشان دهنده کارآمدی نظام است.

وی بیان داشت: می توانیم ایران را با استفاده از ظرفیت‌های داخلی به قدرتی تبدیل کنیم که به قطب صنعت نفت تبدیل شود

جلیلی افزود: اگر روندی در انقلاب جاری بوده ما نسبت به آن وظیفه داریم وسبب قوت ما می‌شود.

13آبان مشت محکمی بر دهان دشمن می‌کوبیم

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز اظهار داشت: درحال حاضر ستاد برگزاری چهملین سالگرد پیروزی انقلاب فعالیتهای خود را در 26 نقطه آغاز کرده است و دستاوردهای انقلاب را در چهل سال گذشته معرفی می‌کند.

حجت الاسلام ملایی افزود: 13کارگروه برای احصاء این دستارودها در برش استانی تشکیل شده  وکارگروه‌ها شامل مساجد، نهادها، اصناف بازاریان، کودک نوجوان، مردمی، عمران وامور نمایشگاه‌ها از کارگروه‌ها است.

وی بیان داشت: امید است با حضور حداکثری مردم  و مسئولان مانند گذشته در 13 آبان مشت محکمی بر دهان دشمن بکوبیم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: سعید جلیلی ، برجام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
0
پس کی بود تو استانبول دست به دامان اشتون شد، که بیاد حداقل یک بیانیه بدیم؟
خلق الله رو خودتون فرض نکنید!!!
هنوز هم عناصر وابسته به جریان شما به زمین و زمان توهین و تهدید می کنند از فتنه دی 96 مشهد تا ارسال پیامک های تهدید آمیز به نمایندگان مجلس و...
هنوز گرفتار هاله نور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
0
0
فهم تو هم مثل هاله نوراحمدی نژاد است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
بعضي ها چه زود رنگ عوض مي كنند مداد رنگي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
چرا شما یار و یاور او شده اید وچرا اصلا تریبون در اختیارش میگذارند که بد دولت رابگوید مگر این دولت از نظام جمهوری اسلامی ایران جدا است؟
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۳
0
0
بابا شما که خیلی فهیم هستید بر منکرش لعنت
نظرات بینندگان