arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۵۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۴ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷

ترکیب احتمالی ایران مقابل بولیوی/ پر از ابهام و در انتظار سورپرایز

تیم ملی فوتبال ایران در خلال دومین اردوی خود پیش از جام ملت‌های آسیا باید از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه به مصاف تیم ملی بولیوی برود. این مسابقه در ورزشگاه آزادی به انجام می‌رسد. با توجه به اینکه بازی، دوستانه است و شنیده می‌شود که تیم حریف هم از نفراتی که کمتر به میدان رفته اند استفاده می‌کند به نظر می‌رسد کی روش هم با تغییراتی نسبت به بازی قبل در برابر ازبکستان تیمش را روانه میدان کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

تیم ملی ایران در دومین مسابقه خود پیش از جام ملت ها باید به مصاف بولیوی برود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در خلال دومین اردوی خود پیش از جام ملت های آسیا باید از ساعت 19:30 دقیقه به مصاف تیم ملی بولیوی برود.این مسابقه در ورزشگاه آزادی به انجام می رسد.

با توجه به اینکه بازی، دوستانه است و شنیده می شود که تیم حریف هم از نفراتی که کمتر به میدان رفته اند استفاده می کند به نظر می رسد کی روش هم با تغییراتی نسبت به بازی قبل در برابر ازبکستان تیمش را روانه میدان کند.

با توجه به اینکه در مسابقه قبل عابدزاده فرصت حضور در درون دروازه را پیدا کرد به احتمال فراوان برای این مسابقه علیرضا بیرانوند دوباره محافظ قفس توری خواهد بود واز ابتدا به میدان می رود.

در قلب خط دفاعی مرتضی پورعلی گنجی غایب است و انتظار می رود در کنار مجید حسینی، روزبه چشمی در پست دفاع مرکزی به میدان برود. مدافع راست ایران به احتمال قوی وریا غفوری است و او گوی سبقت را از صادق محرمی می رباید و میلاد محمدی هم در سمت چپ انجام وظیفه خواهد کرد.

امید ابراهیمی و احسان حاج صفی بیشترین شانس را برای بازی کردن در پست هافبک دفاعی برخوردار هستند. سعید عزت اللهی به دلیل آسیب دیدگی جزیی که با آن دست و پنجه نرم می کند به احتمال زیاد بازی نخواهد کرد.

سه بازیکنی که احتمالا پشت تک مهاجم به بازی گرفته خواهند شد گزینه های زیادی را در بر می گیرد. علیرضا جهانبخش بیشترین شانس را برای بازی در پست وینگر راست خواهد داشت. البته علی قلی زاده هم جزو گزینه های روی میز کی روش به حساب می آید. سامان قدوس هم احتمالا جواب بازی های فوق العاده اش در سطح باشگاهی را اینجا می گیرد و به صورت فیکس در زمین خواهد بود و متمایل به سمت چپ بازی می کند. مهدی ترابی و وحید امیری هم در این پست شانس خوبی دارند. ترابی مقابل ازبکستان توانست برای ایران گلزنی کند.

پلن دیگر این است که قدوس به میانه بیاید و در سمت چپ رقابت سختی بین مهدی طارمی، مهدی ترابی و وحید امیری ایجاد شود. در غیر این صورت اشکان دژاگه و مسعود شجاعی می توانند گزینه های حضور در پست پشت فوروارد باشند که البته شانس چندانی ندارند.

در خط حمله هم بیشترین شانس با مهدی طارمی و سردار آزمون است که از بین این دو نفر یکی فیکس خواهد بود. سردار دوباره به تیم برگشته و طارمی هم در الغرافه اوضاع خوبی دارد. کریم انصاری فرد اما به خاطر بدون تیم بودنش شانس کمی برای حضور در زمین خواهد داشت.

ترکیب احتمالی ایران:

علیرضا بیرانوند- وریا غفوری- روزبه چشمی- مجید حسینی- میلاد محمدی- امید ابراهیمی- احسان حاج صفی- علیرضا جهانبخش- سامان قدوس- وحید امیری- سردار آزمون

ترکیب احتمالی ایران مقابل بولیوی/ پر از ابهام و در انتظار سورپرایز

نظرات بینندگان